Template aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

musickangaroe

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2017
Berichten
8
Ik probeer een email template aan te maken. Plaatjes voor een header kan ik maken. Waar ik tegenaan loop is de plek voor de tekst. Die begint nu helemaal aan de kant terwijl ik graag een witmarge wil hebben. Eh het liefst stel ik ook een font in voor die vrij tekst. Maar hoe doe je dat?
 
Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de webmaster als u een geldige koppeling hebt gevolgd.
Hoe krijgen mensen dit toch telkens voor elkaar?
 
Hoe krijgen mensen dit toch telkens voor elkaar?

De attachment is een gewone jpg. En als ik ingelogd ben kan ik hem gewoon openen. Als ik niet ingelogd ben krijg ik ook die melding.

Ik denk dat je de oorzaak eerder bij krakkemikkige forum software als bij "mensen" moet zoeken.
 
Wat ik begrijp is dat je in de editor > Ga geavanceerd moet kiezen voor de paperclip en dan uploaden > Gereed en dan naar de paperclip > de bijlage plaatsen. Dan gaat het wel goed.
 
Al die berichtjes voor een plaatje? Ik had op zijn minst het formulier verwacht. Hier kan ik niks mee.
 
Al die berichtjes voor een plaatje? Ik had op zijn minst het formulier verwacht. Hier kan ik niks mee.

Dat is waarom ik zo stomverbaasd was over de vraag om een plaatje.

Mijn vraag is eenvoudig hoe ik de cursor goed kan positioneren en een font kan definiëren. En dat voor een template en niet voor een enkele email.
 
Er stond in post 2: "Post eens wat je al hebt." Dat is niet vragen om een plaatje maar om een document waar je in/mee kunt werken. Ik denk dat dit Word-document kan zijn of een e-mailbestand als dat mogelijk is.

Ik had op zijn minst het formulier verwacht. Hier kan ik niks mee.
Dit lijkt mij ook glashelder.
 
Templates zijn bestanden, en bestanden kun je uploaden. Ben het uiteraard helemaal met de vorige spreker eens :).
 
Templates zijn bestanden, en bestanden kun je uploaden. Ben het uiteraard helemaal met de vorige spreker eens :).

Helaas, dat is niet waar. Outlook templates zijn .oft bestanden en dat is geen toegestaan formaat. Dus zeg maar wat voor formaat jullie dan willen hebben.
 
Even zippen en dan plaatsen? 't is maar een idee.

Elk bericht quoten is dan weer niet zo'n goed idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan