Aomei zet systeem backup niet terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

henry70

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2013
Berichten
108
Wil met Aomei een systeem backup terug zetten, ik krijg de melding, het aantal primaire partities is te groot,u kunt de aomei partition assistant gebruiken om één van de partities op de doel disk te converteren naar een logische partitie, en nogmaals proberen. Misschien lukt het niet omdat ik hiervoor al een systeemherstel gedaan heb. Als ik er niet uit kom dan doe ik een gehele nieuwe installatie. Weten jullie raad?
 
Vreemd. Zou geen probleem moeten zijn, immers wanneer je een systeemkopie maakt weet Aomei de bron(nen) en waar te herstellen. Heb je wel het juiste doel/schijfletter bij herstellen? In een herstelomgeving kunnen schijfletters veranderen! Plaats een screenschot van schijfbeheer.
 
Wil met Aomei een systeem backup terug zetten, ik krijg de melding, het aantal primaire partities is te groot
Had je niet een back-up van de hele schijf dan gemaakt, met systeem kopie wordt alleen de C: geback-upt.
Maak naast een scherm afduk van schijfbeheer ook eentje van verkenner waar die *.adi file van Aomei staat.

Jaren die tool gebruikt maar die verslikte zich vaak in een incrementele back-up en gebruik nu Disk Master Free.
 
heb zelf een soortgelijk probleem met Aomei gehad. Als je geen back-up programma wilt kopen dan is misschien de oplossing om TWEE gratis programma's te gebruiken. Kost wel meer externe schijfruimte. Of je koopt een commercieel en betrroubaar programma. Succes!
 
Als je de hele schijf backupt dan heb ik nog nooit problemen gehad met die Aomei.
Twee verschillende tools... prima... risico spreiding...:cool:
 
ik kom er morgen op terug, de pc staat op zolder. PC beneden werkte het wel goed met Aomei
 
Ongeldige bijlage voorkomen:
Bestanden plaatsen: > Editor > Ga geavanceerd moet kiezen voor de paperclip en dan uploaden > Gereed en dan naar de paperclip > de bijlage plaatsen.

Dus je kunt die bootvolgorde in de BIOS niet wijzigen?
 
pc start weer goed op stond niet goed in het bios, wat bedoel je met Ongeldige bijlage voorkomen? dit is toch niet op mijn vraag van toepassing?
 
Ja, dat is wel van toepassing. Jij kunt mogelijk die bijlage wel zien maar ik en mogelijk anderen (gasten) niet. Doe het de volgende keer zoals in post 8 staat dan gaat het wel goed en krijgen we dat bericht van ongeldige bijlage niet. Bij voorbaat dank.
 
Ik zie nu dat het betrekking heeft op post 7 dat wist ik niet, dat had jij niet vermeld. Toen ik op bijlage klikte kreeg ik wel de foto, maar nu zie ik dat het verdwenen is. Ik plaats de foto nog een keer. En iedereen bedankt.
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg3.jpg
    Naamloos.jpg3.jpg
    131,9 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan