CSV bestand importeren in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

BenjaminDM

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2017
Berichten
20
Beste mensen,

Ik wil op mijn werk een csv bestand met namen en emailadressen importeren in mijn outlook (2016 bureaublad app) maar ik krijg constant een foutmelding (zie foto). Het is vrij dringend.

Naamloos.png





Iemand dat me kan helpen?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Jouw csv is in het Engels...
Title First Name Middle Name Last Name Suffix Company....
Dan moet jouw Outlook ook in het Engels zijn....
zie
https://support.microsoft.com/nl-nl... > Save As.,import your contacts into Outlook
Outlook heeft de kolomkoppen in de eerste rij nodig, dus vervang deze niet door iets anders.
De taal van de kolomkoppen moet overeenkomen met de standaardtaal van Outlook. Als de standaardtaal van Outlook is ingesteld op Portugees, moet u de kolomkoppen zo bewerken dat deze in het Portugees worden weergegeven.

Als dat niet zo is moet je het dus in het "NL" doen als dat je taalsetting is.

Stel dat jouw Outlook idd een NL-versie is... exporteer dan een comma delimited CSV van je huidige outlook en kopieer alleen de 1e lijn over in de CSV die je wilt importen en haal de Engels weg.
Dat kan in Excel maar ook in Kladblok. In Excel? dan weer wel als CSV opslaan.

PS: Maak wel een kopie van de originele Engelse CSV.
 
Laatst bewerkt:
Jouw csv is in het Engels...

Dan moet jouw Outlook ook in het Engels zijn....
zie
https://support.microsoft.com/nl-nl... > Save As.,import your contacts into Outlook


Als dat niet zo is moet je het dus in het "NL" doen als dat je taalsetting is.

Stel dat jouw Outlook idd een NL-versie is... exporteer dan een comma delimited CSV van je huidige outlook en kopieer alleen de 1e lijn over in de CSV die je wilt importen en haal de Engels weg.
Dat kan in Excel maar ook in Kladblok. In Excel? dan weer wel als CSV opslaan.

PS: Maak wel een kopie van de originele Engelse CSV.

Mijn outlook staat in het Nederlands. Maar dat is juist het probleem ik kan dat allemaal zelf niet. Het lukt me niet. En de tijdsdruk begint wel groot te worden.


:rolleyes:
 
Ik heb geen Outlook. Kun/wil je me via een email jouw export toe sturen van je eigen gemaakte csv. Dan zet ik het in Excel om met jouw "Engelse data".
Ik zou het hier iig niet plaatsen ivm privacy. Als het klaar is moet je die Engelse csv ook weghalen.
Of iemand die hier een NL Outlook heeft dat even doen en de data overzetten naar een NL csv?
 
Laatst bewerkt:
Heb je een PB gestuurd.
 
@BenjaminDM: Zet hem ff op opgelost (en hoe je nu het gedaan hebt) ...:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan