VLC media player 3.0.10 windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Homaco

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2017
Berichten
27
Bij het openen van een filmpje in de vlc player wordt dit filmpje altijd getoond in het hele scherm.
Er staat in het tabblad Video altijd een kruisje bij altijd in het venster passen.
Als ik dit kruisje tijdens het afspelen weghaal dan wordt het beeld direct veel kleiner en daardoor ook scherper.
Dat is wat ik graag altijd wil hebben.
De vraag is dan ook hoe krijg ik dat vinkje weg bij altijd in venter passen.
Heb gekeken bij voorkeuren-geadvanceerd-video.
Ook gekeken bij voorkeuren-instellingen-video en automatisch schalen.
Welke instelling ik ook instel het resultaat werkt niet.
Wie kan mij helpen om het vinkje voorgoed weg te laten zijn bij altijd in venster passen in het tabblad video.
Dank voor hulp in deze.

Belinda
 
Bij mij werkt het aan- of uitzetten van het vinkje wél. Ik neem aan dat je het over het vinkje hebt in <Extra>, <Voorkeuren>, tabblad <Video> en dan het vinkje <Volledig scherm>? Maak anders wat schermafdrukken van jouw instellingen, van dat tabblad en van het tabblad "Interface".
 
Dank voor uw reactie.
Hierbij drie afbeeldingen zoals die bij mij staan.
Zie iets over het hoofd maar weet helaas niet welke.
Uw hulp wordt zeer gewaardeerd.

Belinda
 

Bijlagen

  • interface.jpg
    interface.jpg
    83,4 KB · Weergaven: 37
  • video.jpg
    video.jpg
    57 KB · Weergaven: 32
  • video-alles.jpg
    video-alles.jpg
    79,5 KB · Weergaven: 34
Tja, ik zie geen verschil met mijn eigen instellingen (al gebruik ik voor schermvullend apparaat de tweede monitor. Wél is het zo dat je VLC player opnieuw moet opstarten voordat de instellingen effect hebben. Dus de opties aanpassen, en dan een nieuwe film openen werkt niet.
 
Bedankt voor uw inbreng.
Begrijpen doe ik het niet, als ik een filmpje start dan wordt deze altijd schermvullend weergegeven.
Als ik dan in het tabblad Video het vinkje weghaal dan wordt de film weergegeven in een kleiner formaat.
Heb alle opties nog eens rustig bekeken maar helaas niets kunnen vinden.
Is op zich natuurlijk geen echt probleem, ik leef er maar mee.
Nogmaals mijn dank voor uw medewerking.

Belinda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan