Tabel problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, ook niet na een update? Maar die zijn dus ook al een jaar gestopt.

Maar ok andere manier zoeken, of er toch een manier is om het Tabelnummer boven water te halen..

Bedankt voor de moeite..


Thanks

Dutch
 
Je kan uiteraard in Word 2003 nooit een conversie doen naar een hogere versie; Word 2k3 kan alleen van oudere versies converteren. Niet van nieuwere.
Voor Office 2003 heb ik vroeger altijd FileFormatConverters.exe gebruikt van Microsoft om in Office 2003 doc naar docx op te kunnen slaan en xls naar xlsx ook.
Vond hem ff niet zo snel meer op mijn pc. Werkte prima.
Mss heeft iemand even snel bij de hand nog als het nodig is. Bij MS is ie niet meer te downloaden.

Edit: Stond nog op de laptop van mijn eega, die werkt nog probleemloos met Office 2003...
Heb hem ff op Wetransfer gezet, de weblink verloopt na een week.


 
Laatst bewerkt:
Hoi Route99,

Bedankt voor de moeite heb hem net gedownload.

Zal de draad op opgelost zetten, want begrijp inmiddels dat er voor 2003 geen VBA oplossing is om het nummer van de Tabel te achterhalen.

Dus ga deze nog uittesten.

Ja mijn Office 2003 draait hier ook perfect. Heb er diverse programma's indraaien en werkt goed.

Ook OctaFish bedankt weer voor alle moeite..


Vr. Gr.

Dutch
 
Niks mis met Office 2003; wat mij betreft de beste versie ooit :). Microsoft had hier kunnen stoppen met ontwikkelen, en gaan rentenieren. Maar nee; het is veel leuker om een goed pakket te vernachelen :d.
 
Goedemorgen, Ja het wiel wordt steeds weer uitgevonden voor de €€€€.

Fijn weekend

Dutch
 
@DutchOirs
En werkte de tool nog zoals het behoorde?
Ook fijn weekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan