Enkel eerste deel van code werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
OctaFish,

Goede morgen,

In het voorbeeldje met de rode labelinfo heb je een module gemaakt. Waarvoor dient die? Want ik zie in de rest van de code geen verwijzing naar de module...


Groetjes

Pascal
 
OctaFish,

Ik weet dat je een druk bezet iemand bent :rolleyes:

Je sprak in #16 en #19 dat je nog eens een voorbeeldje ging maken met jouw oplossing en ook om van een bestaande piercing naar de opdrachten te gaan met de piercing reeds geselecteerd in de opdrachtgegevens...


Dus als je even de tijd vind :)


Thanks :thumb:

Groetjes

Pascal
 
Ben er wel bezig mee geweest, maar zoals je al zegt: druk .... :).
 
In het voorbeeldje met de rode labelinfo heb je een module gemaakt. Waarvoor dient die? Want ik zie in de rest van de code geen verwijzing naar de module...

Elk formulier heeft een eigen 'klassemodule' voor de specifieke code op dat formulier. Daarnaast kun je nog algemene modules maken waar je wat code in zet. Ik rommel daar wel eens wat mee, bijvoorbeeld als ik voor een andere HelpMij vraag even wat wil uitproberen. Dan maak ik een module aan en zet daar dan de code in. Dus het kan heel goed dat je code vindt die nergens gebruikt wordt. Mag je weghalen als je daar last van hebt :).
Ik heb in de nieuwe variant een knopje gemaakt voor een nieuwe piercing. Niet op de gebeurtenis <Bij niet in lijst>, want dat heeft hier niet zoveel zin, omdat je tóch geen complete code gaat intypen. En de nieuwe code moet uiteraard wél correct zijn. Nu krijg je dus een leeg formulier waarin je de nieuwe piercing invoert, en bij sluiten van het formulier staat-ie netjes in je keuzelijst.

Daarnaast kun je vanuit de Piercings gelijk een nieuwe opdracht maken. Kijk maar wat je er van vindt :).
 

Bijlagen

  • Get Inked and Bie pierced v2.zip
    504,1 KB · Weergaven: 17
OctaFish,

Bedankt voor uw meegestuurd bestand. :thumb:
Ik zal zo snel mogelijk uw oplossingen gaan bestuderen. ;)

Ik zag die module staan en vroeg mij gewoon af waarom die zou dienen. Ik zal ze gewoon verwijderen in mijn DB. No problem


Bedankt

Groetjes

Pascal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan