Cookies

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
286
Mijn PC (win7)starte erg traag op en heb daarom CCleaner en Advanced SystemCare erop losgelaten. Als ik nu naar de volgende site ga van RTV Noord voor het coronablog (https://www.rtvnoord.nl/nieuws/742434/Coronablog-112-nieuwe-besmettingen-1-ziekenhuisopname dan lrijg ik een mededeling: Je cookieinstellingen zorgen ervoor dat je dit deel van de website niet kunt zien. Wijzig je cookieinstellingen hier. Daarop heb ik dus alle cookies geaccepteerd, maar het helpt niet, ik blijf de melding krijgen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
 
Dat Advanced Systeemcare is een naar tooltje als je niet weet wat je doet...
Is er van de wijzigingen die dat heeft aangebracht een backup gemaakt..?
Zo ja, zet deze dan terug, dat zou het dan moeten oplossen...
 
Ik ben ook op de site van RTV Noord en deze dialoog, met zeer vele schakelaars en uit te klappen onderdelen blijft komen. Ik weiger alles en hoef daarna maar twee keer te klikken. Steeds vaker zie je deze lange lijsten van bedrijven voorbij komen waar je alle schakelaars moet uitzetten. Het heeft in ieder geval niets te maken met de cookies die al op de computer gezet zijn en het is ook niet te voorkomen door apps die blokken.
 
Dat Advanced Systeemcare is een naar tooltje als je niet weet wat je doet...
Is er van de wijzigingen die dat heeft aangebracht een backup gemaakt..?
Zo ja, zet deze dan terug, dat zou het dan moeten oplossen...

Ik weet over het algemeen wel wat ik doe en ik gebruik ASC al jaren zonder problemen. Er is wel een System Restore punt aangemaakt, maar of dat gaat helpen weet ik niet. Ik ben zeer terug houdend met het terug zetten, omdat ik daar niet altijd even goede ervaringen mee heb gehad.
 
Ik heb even gekeken naar die website en bij mij doet ie het zelfde. Dus gewoon een webdesign-fout.
Stuur maar een berichtje naar de webbeheerder van deze website.

Overigens ben ik het met Scrapheap eens dat tools als Advanced system care veroorzaken vaak problemen i.p.v. iets op te lossen.
Beter maar niet gebruiken.
 
Ik was te snel in mij oordeel en heb nu de door u genoemde pagina opgezocht. Bij Paginabron bekijken heb ik kunnen zien dat er daar wordt gelinkt naar FaceBook pagina's. namelijk dat hier onder:

<meta property="fb:pages" content="234645046932850"/>
<meta property="fb:pages" content="1442863986023533"/>
<meta property="fb:pages" content="2176908212534480"/>
<meta property="fb:pages" content="300367206964272"/>
<meta property="fb:pages" content="1522358841385144"/>
<meta property="fb:pages" content="873615619447915"/>
<meta property="fb:pages" content="160649497311250"/>
<meta property="fb:pages" content="250238182063565"/>
<meta property="fb:pages" content="172763316390195"/>
<meta property="fb:pages" content="1523974197894368"/>
<meta property="fb:pages" content="660953250727058"/>
<meta property="fb:pages" content="1052458048099812"/>
<meta property="fb:pages" content="153367295071550"/>
<meta property="fb:pages" content="352719268155228"/>
<meta property="fb:pages" content="217575315254098"/>
<meta property="fb:pages" content="876457139135589"/>
<meta property="fb:pages" content="1337027779642016"/>
<meta property="fb:pages" content="1715823121987107"/>
<meta property="fb:pages" content="1262313003787637"/>

Het aantal onderwerpen dus nieuwsberichten van de laatste dagen, komt zo te zien overeen met het blog. Wat ik met Android, op de telefoon, wél heb kunnen bekijken. Ook ik heb geen Facebook en "mis" vaker het een en ander.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je geen toegang kunt krijgen zonder van alles en nog wat toe te moeten staan en er bovendien doorgelinkt wordt naar een andere website dan die waar het om gaat, is deze website in strijd met de AVG en dient ie gemeld te worden bij de Autoriteitpersoonsgegevens.
 
Mijn PC (win7)starte erg traag op en heb daarom CCleaner en Advanced SystemCare erop losgelaten.
En heeft het geholpen?
https://www.schoonepc.nl/tools/cleantools.html

Traag opstarten wordt veroorzaakt door dingen die mee opstarten die helemaal niet nodig zijn en op de achtergrond de resources opsoeperen.
Alleen items voor drivers en av laten opstarten, de rest kan allemaal weg.
Van je garage opruimen gaat je auto echt niet sneller van accelereren.

Whysoslow zou je kunnen gebruiken.
https://resplendence.com/whysoslow.htm
 
Mijn PC (win7)starte erg traag op en heb daarom CCleaner en Advanced SystemCare erop losgelaten. Als ik nu naar de volgende site ga van RTV Noord voor het coronablog

Wil je dan zeggen dat er een verband is? CCleaner en ASC hebben de cookie-instellingen gewijzigd? Over welke browser hebben we het? Waar is/zijn de screenshot(s) van de melding. Heb je de cookie/privacy-instelling van die browser nagekeken.
 
Verplaatst naar internet sectie.
 
En heeft het geholpen?
https://www.schoonepc.nl/tools/cleantools.html

Traag opstarten wordt veroorzaakt door dingen die mee opstarten die helemaal niet nodig zijn en op de achtergrond de resources opsoeperen.
Alleen items voor drivers en av laten opstarten, de rest kan allemaal weg.
Van je garage opruimen gaat je auto echt niet sneller van accelereren.

Whysoslow zou je kunnen gebruiken.
https://resplendence.com/whysoslow.htm

Het heeft zeker geholpen, want de PC start weer normaal en snel op. Overigens ben ik wel heel selectief met wat wel en wat niet aangevinkt staat.
 
Wil je dan zeggen dat er een verband is? CCleaner en ASC hebben de cookie-instellingen gewijzigd? Over welke browser hebben we het? Waar is/zijn de screenshot(s) van de melding. Heb je de cookie/privacy-instelling van die browser nagekeken.

Er zou een verband kunnen zijn. Firefox. Ik idd de browserinstellingen na gekeken, maar die staan goed.
 
Zojuist heb ik ontdekt dat RTV Noord blog weer gewoon werkt in Firefox. Ik heb echter geen idee hoe en wat.
Bedankt voor alle reacties.
 
Hei was een fout RTV Noord.
Het werkt bij mij nu ook op imac met Safari.
je ziet met een beetje geduld te hebben komt alles in de chacoche.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan