Geen geluid vanuit cassettedeck

Status
Niet open voor verdere reacties.

STRATO

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2003
Berichten
68
Hoi,

Ik heb op mijn laptop gewoon geluid via cd, internet, youtube etc. No problem.

Maar ik heb ook een cassettedeck aan mijn laptop gekoppeld via een Behringer U-Control UCA200 connector.

Ik heb het cassettedeck via output met een witte en rode tulp aansluiting verbonden met witte en rode input van de connector welke via usb met mijn laptop verbonden wordt.

Tijdens het afspelen van een cassettebandje hoor ik niks, terwijl de andere geluidsbronnen, als YouTube etc., wel werken

Wie weet mij te vertellen wat hier niet goed gaat? Ik zou hier heel blij mee zijn.

B.v.d.

Gr.
STRATO

PS: Deze naam wordt tegenwoordig veelvuldig gebruikt maar dit was al jaren mijn nickname
 
In audio instellingen luisteren naar input (o.i.d.) instellen.
Geluid zal ook wel naar outputs van die interface gaan (twee audio interfaces ia meestal geen succes).
 
Laatst bewerkt:
Die USB connector heeft toch vast een merk naam en type?
Zet de weblink daarvan met de specificaties eens hier neer ipv een verhaal over rood en witte stekkers....
 
Hallo

Volgens mij lijkt het dit te zijn ....

https://docplayer.nl/57509750-U-control-uca200-gebruiksaanwijzing-versie-1-0-januarie-2006.html

Er wordt geen huidig o.s. systeem vermeld , maar met de natte vinger gok ik W10 ???

Mocht dit zo zijn , dan zal iets van deze ouderdom zo goed als zeker niet herkend/geinstalleerd worden zonder drivers , wat dan blijkbaar weer niet nodig is volgens de handleiding.

Op youtube zie je dat er blijkbaar toch wel het een en ander moet worden geinstalleerd.

Er bestaan ook diverse revisies van dit speeltje .... welke de versie van t.s. is ... ???

Te weinig eenduidig geleverde info , en bij wijze van spreken is hierop antwoorden met de huidige info een "instinker".

Peter
 
Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor jullie reacties, maar het is mij niet meer gelukt

Windows 10
Pioneer cassettedeck

Rode en witte tulp stekkers in output cassettedeck en via Behringer U-Control UCA200 middels usb-stekker mijn laptop in.

Geen geluid, wel gewoon geluid via Groove Music en internet

Ik heb ook nog geprobeerd met Rode en witte tulp stekkers in output cassettedeck en via zwarte 3,5 mm stereo plug stekker laptop in (dus geen USB)

Nog iemand een duidelijke tekstuitleg voor deze leek.

Alvast bedankt

Strato
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan