Samsung s7

Status
Niet open voor verdere reacties.

maan53

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
30
Hallo,
Ik heb vanmiddag een Samsung Galaxy S7 gekocht. Deze was terug gezet naar Fabrieksinstellingen. Toen ik deze deed instellen, kreeg ik steeds dezelfde vraag: Je account controleren, gebruik een google account. Dit apparaat is opnieuw ingesteld. Als je wilt doorgaan, log je met een google account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat. Nu vind ik op internet: De meeste android toestellen hebben veiligheidsmaatregelen om te voorkomen dat de dat ze naar fabrieksinstellingen worden gereset. Dit ivm diefstal. Dit schijnt met de google account van de ander te maken hebben. Wie kan mij helpen, dat ik mijn Samsung S7 naar mijn hand krijgt. Wat moet ik doen. Alvast bedankt.
 
Even de vorige eigenaar laten langskomen. Of met de aankoopbon naar de Samsung-store gaan.

Die beveiliging zit er niet zomaar op ;)

Andere dingen zijn illegaal, en mogen hier niet besproken worden.
 
Laatst bewerkt:
Morgen komt de eigenaar. Gmail account er vanaf en dan naar fabrieksinstellingen en dan kan ik hem naar mijn hand zetten.
Bedankt voor het antwoord.
 
Beste oplossing: Voortaan bij overname van een telefoon/tablet door de eigenaar eerst zijn Google account laten verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan