Zwart scherm windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kaartje is goedkoop en afgeschreven maar we probeerden ook te helpen om te ontdekken of er een weg omheen was. Een betere kaart zal een goede investering zijn.
 
Je schrijft: "De beeldschermadapter heet "AMD Radeon HD6670" of "Standaard-VGA grafische adapter".
Is één van deze twee beter?" De ene is een oude grafische kaart en de ander waarschijnlijk de chipset die op het moederbord zit. De computer heeft dan ook een eigen aansluiting voor een monitor. Je kan dan gemakkelijk wisselen maar voor de grafische chipset zijn natuurlijk ook moederbord drivers van de fabrikant nodig én in de BIOS moet de instelling Init first op On-board staan in plaats van PCI.

Klinkt prachtig, maar ik volg de helft. Op de een of andere manier ...........
Toch kan er een kern van waarheid in zitten.... dus je kunt beter aangeven welk deel je niet begrijpt...
Als het klopt wat Alfred2 schrijft: Kijk na of er een andere video aansluiting op je systeem zit en sluit daar de monitor op aan.
Vaak kunnen beiden uitgangen actief zijn en kan het zijn dat je meteen beeld krijgt.
Het kan ook zijn dat de video aansluiting die van het moederbord komt in het bios uitgeschakeld is.
Kijk de handleiding van je pc of van dat moederbord na hoe dat moet, tuurlijk alleen als het niet werkt....

Duidt dit niet simpelweg op een kapotte videokaart? Zo ja, dan koop ik een nieuwe, en is het opgelost.
Als je dat 100% zeker weet.... op afstand blijft het lastig.
Maar als je tevreden bent over de mogelijk werkende andere kaart.... tja... dan zou ik het geld opzij leggen voor in de toekomst een nieuwe PC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan