Etiketten afdrukken van het merk Kangaro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wendyw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2021
Berichten
1
hallo iedereen,
Ik ken niks van computers dus de volgende vraag:
Ik tracht etiketten af te drukken , Ik heb word doc ; omgezet naar etiket afdrukken , ik vond mijn merk kangaro K-7042 70x42.4 mm niet in de lijst ,
Nu dit heb ik opgelost maar als ik bij details mijn afmetingen ingeef krijg ik het volgende:
de waarden voor de marges, etiketgroote en aantal, horizontaal of verticaal resulteren in een pagina die groter is dan blad etiketten!!!
Nu ik gebruik gewoon een blad A4 etiketten zonder rand .
de volgende afmetingen gaf ik in etikethoogt:4,24 cm
Etiketbreedte:7,00 cm
aantal horizontaal:3
aantal verticaal 7
horizontaal:7 cm
verticaal 4,24 cm
zijmarge :0 cm
bovenmarge :0,02 cm
Waarom werkt dit niet ?
kan iemand mij helpen , Ik zou dit echt afgeprikt moeten hebben voor mijn nieuw werk
MVG
 
Waarom heb je deze vraag in dit forum gesteld? Dit is gewoon een Word vraag, en mensen met een schroevendraaier achter de oren zijn doorgaans geen Word experts :). Je hebt dus eigenlijk mazzel dat ik ‘m nog wél zie...

Probeer eerst een etiketten format van een ander merk te vinden dat het meest lijkt op wat jij hebt. Het liefst natuurlijk met dezelfde afmetingen. Het gaat namelijk niet om het merk, maar om de afmetingen. Als dat er i]nit is, pak dan een format met delfde hoeveelheid etiketten horizontaal en verticaal. Goede kans dat je etiketten er dan al goed uitkomen.

Kom je tóch niet helemaal uit met de maten, pas dat sjabloon dan aan en sla hem op met een herkenbare naam. In jouw geval dan het merk van jouw etiketten.
 
Verplaatst naar Word sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan