wp site en geen toegang meer tot email

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuslucius

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
68
Dag allemaal,

Kwam er zojuist achter dat van een Wordpress site die ik beheer het wachtwoord kwijt ben en ik heb geen toegang meer tot het emailadres waarmee ik bij de site ben geregistreerd.

Hoe krijg ik weer toegang tot de site /
 
Je zit vast bij een hosting provider..... die zal net als je boj Wordpress zelf je site zou hosten dit soort vragen gaan stellen of je wel de echte eigenaar bent....
Zit je nu al bij wordpress.com... dan kun je meteen aan de slag.....

Dus... heb je een andere hosting provider moet je de info wel naar hen sturen en niet naar Wordpress zelf...

https://wordpress.com/nl/support/wachtwoorden/
Hulp bij accountherstel
Heb je geen toegang tot je primaire e-mailadres en heb je geen sms-nummer ingevoerd voor herstel? Geen probleem! Als je je e-mailadres of gebruikersnaam niet meer weet of meer hulp nodig hebt, kun je ons formulier voor accountherstel invullen. We vragen je dan de volgende informatie te verstrekken:


  • Accountgegevens: als je je gebruikersnaam of e-mailadres voor WordPress.com nog weet, voer deze informatie dan in. Als je deze informatie niet meer weet, vink dan het vakje Ik weet mijn geregistreerde e-mailadres of gebruikersnaam niet meer aan en voer het internetadres van je blog in.
  • E-mailadres voor contact: wij moeten contact met je opnemen om je weer toegang tot je blog te geven. Voer hier het gewenste e-mailadres voor contact in. Controleer je e-mailadres nog een keer extra op spelfouten!
  • Eigendomsbewijs van account: aan de hand van diverse gegevens controleren we of jij de eigenaar bent van het account. Voer alle informatie in die je kunt verstrekken.
  • PayPal-transactienummer: als je een upgrade voor je blog hebt aangeschaft, kun je via het PayPal-transactienummer weer toegang krijgen tot je account. Aan de hand van deze aanwijzingen kun je een PayPal-transactienummer achterhalen.
  • Activerings-URL of -sleutel: Wanneer je inlogt, mailen we je een unieke activeringslink of -sleutel om je account te verifiëren.
  • Tweestapsverificatiecodes: als je tweestapsverificatie hebt ingeschakeld voor je account, kun je een actuele code van je Authenticator-app invoeren om te bewijzen dat jij de eigenaar bent van het account.
  • Extra gegevens: voer alle andere informatie in waarvan je denkt dat die relevant kan zijn.
  • Wij nemen automatisch contact op met onze Happiness Engineers die je helpen om weer toegang te krijgen tot je account. Zij controleren je account en nemen contact met je op (via het E-mailadres voor herstel dat je hebt opgegeven) voor de herstelopties
 
Laatst bewerkt:
Staat de die gehost bij Wordpress.com, of is deze op je eigen domein geïnstalleerd?
 
Kwam er zojuist achter dat van een Wordpress site die ik beheer het wachtwoord kwijt ben en ik heb geen toegang meer tot het emailadres waarmee ik bij de site ben geregistreerd.

Is je wachtwoord weg/kwijt van het Dashboard? En als je bij een hosting zit, kan je dan wel in de DirectAdmin of cPanel of wat ze dan ook mogen gebruiken? Daar kan je dan het wachtwoord van je email veranderen.

Inlog van je account bij je hosting ook kwijt? Je kunt via 'Wachtwoord vergeten' een wachtwoordherstel aanvragen door het e-mailadres in te vullen dat in je klantaccount bekend is.

Tip: sla al je wachtwoorden voor dit soort belangrijke zaken buiten je computer ergens op.
 
Een probleem Femke... de TS schreef:
ik heb geen toegang meer tot het emailadres waarmee ik bij de site ben geregistreerd.
Dus als dat het mail adres is wat bij het klantaccount (vd de hosting partij) bekend is.. gaat hem dat helaas niet worden.
 
Dus als dat het mail adres is wat bij het klantaccount (vd de hosting partij) bekend is

Route99, dat is eigenlijk waar ik om vraag, waar is hij nu precies het wachtwoord van kwijt? Wij kunnen wel denken dat het van het klantaccount is (vertel dat dan ook) maar de TS kan iets heel anders bedoelen.

Is het alleen het wachtwoord waarmee hij bij de site is geregistreerd, en waar staat die site dan?
Is dat wp.com of bij een hosting?

Je kan voor alles je wachtwoord kwijt zijn, maar geef dan duidelijk aan van wat?
 
In #2 staan in andere bewoordingen dezelfde vragen of bij wordpress.com of een bij de eigen hosting provider... en dan kun je eigenlijk verwachten dat de TS zelfde checklist aan moet houden om te bewijzen dat het echt het account echt van de TS is.
De kracht zit hem in de herhaling.... want bij niet iedere TS valt het kwartje even snel...;)
 
Dank voor de reacties probleem is opgelost door de provider.

Onderwerp kan gesloten worden.
 
Mooi...:thumb:
Moest je nog veel bewijs aanleveren bij de provider?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan