Mail wordt niet verzonden maar.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjaan1946

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2015
Berichten
23
Hallo allemaal,

Sinds jaar en dag gebruik ik Outlook (nu 2016) voor email. Ik heb 3 email accounts bij dezelfde provider. Sinds een aantal dagen worden de uitgaande mails van mijn hoofdaccount niet meer verzonden maar blijven hangen in postvak Uit. De andere twee accounts, die dezelfde instellingen hebben als het hoofdaccount, verzenden wel probleemloos de mail.

Ik heb hierover contact gehad met de provider en het meisje aan de telefoon liet mij eerst allerlei instellingen veranderen en toen dat niet werkte zei ze dat er een monteur zou komen. Van de monteur kreeg ik bericht dat hij een modem kwam installeren, internet installeren, tv ontvanger installeren en dat ik daarvoor een installatiepakket moest hebben.

Weer met de provider gebeld en de reactie was dat dit een standaard email was van de monteur en dat het wel goed kwam. Op mijn vraag of het niet raar was dat er bij 1 account een probleem was en bij de twee andere accounts niet antwoordde ze dat dat aan Outlook lag. Ik snap daar niks van en volgens mij is het ook onlogisch. Wat vinden jullie hiervan?

Met vriendelijke groet,
Sjaan Lieder
 
Als de mails niet uit jouw postvak UIT komen, dan moet je minimaal toch een foutmelding zien bij het verzenden.
 
mail niet verzonden

Hallo Php4u,

Dank je wel....ik zag onderaan outlook inderdaad een foutmelding. Bij het klikken daarop verschen een tekst die vertelde dat mijn emailadres door de provider is geblokkeerd. Ik ga weer de provider bellen.

Sjaan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan