Standaard afzender in functionele/gedeelde mailbox aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ibeestje

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2019
Berichten
31
Hallo,

mijn collega's werken sinds kort met een functionele/gedeelde mailbox. Daarnaast hebben ze allemaal hun eigen user account.
Mijn collega's krijgen géén autorisatie om met het emailadres van de functionele mailbox te mailen.

Als zij vanuit de functionele mailbox een mail willen doorsturen of beantwoorden, verschijnt standaard het emailadres van de functionele mailbox in 'Van'.
Vervolgens krijgen ze een, terecht, een foutmelding omdat ze geen autorisatie hebben om te mailen vanuit de functionele mailbox.

Hoe kan ingesteld worden dat bij doorsturen en beantwoorden vanuit de functionele inbox, standaard het persoonlijke mailadres als afzender gebruikt wordt?
(Zij kunnen wel steeds handmatig bij het doorsturen, of beantwoorden de afzender wijzigen naar hun persoonelijke user account, maar dat is wat omslachtig)

Ik heb al via de Bestand>opties>Berichten verzenden> 'Altijd het standaardaccount gebruiken' laten aanvinken.
Ook heb ik gecheckt of de persoonlijke mail als standaard staat; dat is het geval.

Het vreemde is, dat ik zelf wèl altijd standaard mijn persoonlijk emailadres heb staan als ik vanuit de functionele mailbox een mail doorstuur of beantwoord.
Het moet dus volgens mij ergens in de instellingen zitten, maar ik kan niet vinden hoe mijn instellingen (die juist werken) verschillen van de instellingen van mijn collega's.

Weet iemand welke instellingen in kan aanpassen?

Groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan