Krijg bij opvragen de melding error code 404??

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Ik heb een vraagje over de error code 404 Als ik mij ergens aanmeld met een verkeerd wachtwoord dan krijg ik de kans dit te herstellen dat is heel simpel Maar wat als ik dat wil opvragen dan word ik waarschijnlijk doorgestuurd naar een bepaalde pagina en dan krijg ik de melding error code 404 pagina word niet gevonden.
Daar kan ik verder zelf niets aan doen toch ? ligt toch aan de server van de site ?? Of kan er bij mij ook wat fout gaan?? (ik weet ook niet waar hij mij naar doorstuurt )
e de waele
 
Mss is het toch handiger een voorbeeldsite te geven waarbij dat optreedt zodat gerichter naar een oplossingen(en) kan worden gezocht.

Verplaatst naar internet sectie.
 
Laatst bewerkt:
Jep, een probleem bij die website.
Meld het bij die websitebeheerder.
 
Ik heb nog wat ontdekt IK moet op een knop drukken van OPVRAGEN als ik dat doe gaat het fout.
Maar als ik op de knop Rechts klik en vraag de webpagina op den staat deze in de bovenste balk
Klik ik dan op deze pagina dan werkt alles ok Dus ik kom er toch op via een omweg,
Dorado Het gaat over het inloggen bij mijn zorgverzekeraar BGZC >mijn BGZC>inloggen met gebruikersnaam>ga nu naar de knop OPVRAGEN > klik er rechtst op>link openen in nieuw venster >klik daar op en ik kan weer verder wil je daar eens naar kijken ??
e de waele
 
De pagina is slordig in elkaar gezet volgens de W3C MarkUp Validation Service. Er zitten iig fouten in de html code die klaarblijkelijk doorwerken in de rest van de pagina waardoor e.e.a. niet werkt.
 
Laatst bewerkt:
OK bedankt dan weet ik verder genoeg dat dit niet aan mijn systeem ligt I k zet de vraag op opgelost
Iedereen weer heel veel bedankt voor jullie snelle inzet
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan