Formulierveld houdt niet de focus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flzzy57

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een formulier gemaakt in WORD. Als ik dat in wil vullen verspringt de cursor automatisch naar een onbekend deel van het formulier. Ik moet dan de cursor weer in het veld zetten maar naar de invoer van een paar letters verspringt die weer.

Iemand een idee waaraan dat ligt?

Met vriendelijke groet,
Antoon de Ruiter
 

Bijlagen

  • Verklaring vaststelling identiteit inleenkracht.docx
    354,4 KB · Weergaven: 46
Om te beginnen: je vraag is onduidelijk.
Als ik dat in wil vullen verspringt de cursor automatisch naar een onbekend deel van het formulier. Ik moet dan de cursor weer in het veld zetten maar naar de invoer van een paar letters verspringt die weer.

"Als ik dat in wil vullen verspringt de cursor automatisch naar een onbekend deel"? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Bovendien: ik kan het niet reproduceren. Als ik begin te typen, kan ik a) typen wat en hoeveel ik wil, en b) springt de cursor keurig naar de volgende cel als ik op de TAB toets druk. Het enige waar ik mij zorgen over zou maken is de cel waarin je de locatie werkzaamheden moet invullen, want die heeft geen regelterugloop, dus je kunt rustig een meter tekst typen, maar je ziet alleen het deel dat in de cel past. De rest schuift uit beeld.

Kortom: wat is nu precies het probleem?

Oh ja: nog iets: als je een beveiligd formulier post, zet dan ook het wachtwoord in de tekst van je bericht. Ik kan hem wel kraken, maar het lijkt mij handiger als je hem gewoon meegeeft.
 
Dank je...

Omdat het niet te reproduceren is blijft de beschrijving ook niet helemaal de lading dekken. Ook het wachtwoord erbij doen zou handig zijn. Maar omdat de fout alleen voorkomt bij het beveiligde formulier heb ik dat niet gedaan. Een leer voor de volgende keer.

Het is waarschijnlijk een versiefout. Ik gebruik Versie 2009 (build 13231.20418) Daardoor hebben sommigen wel last en sommigen niet.

Daarmee is mijn vraag wel beantwoord.

Nogmaals dank voor de moeite,
Antoon de Ruiter
 
Da's een niet-bestaande versie volgens mij; Word ging van 2007 naar 2010 naar 2013 en hoger. Versie 2009 ken ik dus niet, tenzij het een Mac versie is. En dat je collega's met Windows werken. Dan heb je sowieso versie problemen :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan