Tele 2 derde tv kasje ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuslucius

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
68
Beste mensen, een vriendin van mij heeft internet en tv van Tele 2. Zij heeft nu 2 tv kasjes van Tele 2 maar wil graag een derde aansluiten. Is dit mogelijk ?
 
Wat zeg de helpdesk van Tele2 die al 2 tv kastjes leverde daarvan?
 
Ik weet dat je er maar twee maximaal mag krijgen. Anders even de help desk bellen daar.
 
Ik ken Tele2 niet, maar bij T-Mobile heb je een app (TV-Anywhere) die je kan aansturen via een AppleTV; daar zet je dan die app op. En dan kun je overal tv kijken. Moet je uiteraard wel een AppleTV of iets vergelijkbaars hebben. Ik weet niet of ik 'm alleen daarvoor zou kopen :).
 
Dat kan kan met Ziggo inderdaad ook, zowel voor Apple als Android.
https://www.ziggo.nl/televisie/online-tv-kijken
Streamen naar je tv
Stream vanuit de app met Google Chromecast of Apple TV rechtstreeks naar je televisie.
De vraag is... kan de TV het aan... en als je een Chromecast hebt.... heb je een geschikte aansluiting op die TV.
Ik kan het ook vanuit mijn PC/laptop via Chrome
 
Dat antwoord was al in #3 gegeven :). Maar Tele2 kan dus ook streamen met een app, en dan is een Chromecast of AppleTV genoeg om vanaf tablet of telefoon te streamen. Heb je nog niks, dan is Chromecast een stuk goedkoper dan AppleTV. Al zijn er altijd sukkels die tóch Apple blijven kopen :D.
 
sukkels die tóch Apple blijven kopen
Je moet je naam niet weggeven:evil:
Daarbij wat is er mis met Apple?
Het moet toch beter zijn dan Windows anders zou mijn baas niet overgestapt zijn. Grote investering 50 tal computers in één keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan