Wie kan mij helpen met Wysiwyg web builder 16?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartDesign

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2018
Berichten
8
Wie heeft er veel ervaring met het maken van websites met Wysiwyg web builder 16? Is er iemand in de buurt van Amsterdam die mij kan helpen, uiteraard tegen een vergoeding. De site waar het om gaat is massagework.nl Ik hoor graag van jullie...
 
Wat is er precies aan de hand?
 
Hallo, had je mijn site bekeken? Het probleem is dat ik vast loop
in het responsive maken van mijn website. Daarbij zit ik te denken om vooral met breakpunten te werken en fixed with in plaats van vloeiend.
 
Ikzelf gebruik geen Wysiwyg tools omdat die behoorlijk beperkt zijn, en dus mij enkel met code bezighoud.

Maar ikzelf gebruik de Bootstrap 4 library om de site responsive te maken. Het responsive maken kan ook met jouw gebruikte programma:

https://www.wysiwygwebbuilder.com/rwd_basics.html
 
Laatst bewerkt:
Beste PHP4U, ik neem aan dat je even hebt gekeken naar mijn site!? Zou je met Bootstrap een website aanpassen of opnieuw maken? Het probleem is dat ik nu na de zoveelste lockdown online moet met mijn nieuwe site anders is het over en uit... :(
 
Responsive maken kan ook met Wysiwyg Web Builder 16. Zie ook de link die ik gaf.

Je hebt een object-manager, en een breakpoint toolbar.
Dus daarmee moet het vast wel lukken, toch?

De video vind je op https://youtu.be/ojocCQpHLh4

youtube-movie.jpg

Bootstrap is leuk als je 'from scratch' begint met bouwen zonder Wysiwyg-tool. Waar je ook meer vrijheid in hebt, en overzichtelijkere code.


mod. video gewijzigd in afbeelding met linkje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat weet ik. Maar zou je mij kunnen helpen met mijn site? Bel mij anders even als je wil om het e.e.a. te bespreken.
 
Ik heb geen ervaring met dat programma, en mis een concrete vraag. Zie ook mijn link en video die ik in dit topic gedeeld heb.

Maar wat doorzettingsvermogen kan je dit klusje dan vast zo klaren. :)
 
Ik ken de link en het voorbeeld. Zou je tijd en zin hebben om mijn site te maken/kopiëren? Ik ben er nu te lang mee bezig en wil het uitbesteden.
 
Ik ken het programma niet, en ik heb daar geen tijd om me er volledig in te verdiepen. Als je een concrete vraag hebt kan ik je hier proberen te helpen.

Probeer het anders eens in een los minimalistisch project, en experimenteer ermee. Met doorzettingsvermogen en een bak koffie denk ik dat je dit in een paar uur kan fixxen. :cool:

Daar leer je overigens ook van als je designer bent ;).
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al vertelde maakt het mij niet zoveel uit waar het in gemaakt wordt... Ik merk dat je niet echt geïnteresseerd bent. Maar geen probleem, dankjewel voor je tijd en hulp.
 
Ik denk dat je specifiek iemand zoekt die ervaring met dit programma heeft, en ik vrees dat die er niet veel zullen zijn in de designerwereld.
Als iemand dit buiten Wysiwyg Web Builder 16 zal oplossen, dan zal dit denk eerder uitlopen op een complete herbouw van de code. En dat kost een hoop tijd en geld.

Ik denk dat je geduldig af moet wachten, of zelf de moed moet verzamelen om aan de slag te gaan.
Het voordeel daarvan is dat je meteen profiteert om iets nieuws te leren wat je bij een volgend project kan gebruiken. :)

Ik heb je in ieder geval al wat hoop tips gegeven om je in de juiste richting te brengen. :)

Nog een advies wat ik kan geven.
Ga niet met vaste breedtes werken, zoals 1366px voor je container. Als je dit aanpast naar procenten dan zal je site veel makkelijker responsive kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Herbouwen, opnieuw opzetten, schrijven in/of met code het maakt mij niet uit. Zolang het maar een kopie of verbetering is van mijn huidige site. Maar nogmaals bedankt voor je tijd. Fijne dag
 
Ik denk dat het dan wel zo handig is om je budget even openbaar te maken. :)
 
Een vergoeding is mogelijk.

mod. werkaanbod via PB/PM, niet in berichtjes op het forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan