laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je geeft wel héél weinig informatie. Om te beginnen: welke Windows versie? En gebruik je een Microsoft account? Want daarmee zou je in W10 moeten kunnen inloggen.
 
Wie zegt dat het jouw laptop is.....misschien is het ding van de laadklep gevallen, dat weten wij niet....:rolleyes:
 
Wie zegt dat het jouw laptop is.....misschien is het ding van de laadklep gevallen, dat weten wij niet....:rolleyes:
Zo de waard is vertrouwt-ie zijn gasten. Geweldig hoeveel vertrouwen sommigen hebben in de medemens :D.
 
Er zijn genoeg fora die aan dit soort vragen niet meewerken...gewoon omdat het niet te controleren is.
Kan evengoed gaan om een "geleende" die via MP gekocht is voor weinig, wie zal het zeggen...:shocked:
Je geeft zelf al aan dat er weinig tot eigenlijk totaal geen relevante informatie wordt gegeven in de start-post...
Dat op zich roept al vragen op....
 
Hallo

B.i.o.s. paswoord verwijderen van merkloze laptop ????

Indertijd was het mogelijk om dit teniet te doen door het b.i.o.s. batterijtje te verwijderen.

Hedendaagse laptop's slaan dit op in e.e.prom ....

Meestal is het fabrikant kontakteren , en met aankoopbewijs bewijzen dat jij de eigenaar bent.


"Geregistreerd 15 februari 2021" en meteen afkomen met zo'n vraag , en een overdaad van nuttige info .... laat een "verdacht" belletje rinkelen ....


Peter
 
Laatst bewerkt:
Tja, heb je het notebook lang niet gebruikt als je het wachtwoord bent "vergeten".

Niet reageren en verder totaal geen info geven, irri allemaal.
 
bedankt voor jullie vertrouwen heb gelukkig mijn notitieboekje terug gevonden met de gegevens .
fijne avond allemaal
 
ik ben een vrouw van 61 denk je nou werkelijk dat ik een gestolen laptop op mijn buro heb staan
 
Tja, heb je het notebook lang niet gebruikt als je het wachtwoord bent "vergeten".

Niet reageren en verder totaal geen info geven, irri allemaal.

criminelen gebruiken meestal een allias .maar ik ben al klaar hoor heb mujn boekje gevonden met de gegevens lange pier
 
@VDK_P. HP is zelfs daar al mee gestopt. BIOS wachtwoord reset niet meer mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan