webhosting gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
De prijzen van mijn webhoster zijn op 1 januari jl. fors verhoogd. Ik schrok enorm toen mijn nieuwe nota binnenkwam.
Daarom zoek ik nu een andere webhoster. Wie kan mij een tip geven?
Een van de belangrijkste punten vind ik persoonlijk dat ik 1 hostingpakket wil waarin ik al mijn domeinen kan onderbrengen. Dus niet een abonnementje voor domein#1 en een abonnementje voor domein#2.
Verder ben ik (volgens mij) niet veeleisend.

Groetjes,
Marianne van Harten
 
elke webhoster kan meerdere domeinen hosten.
zelf ben ik een gebruiker van Versio.nl
Prijs daar kan ik niet over oordelen ik weet niet wat jij normaal zou vinden.
 
Dat je meerdere domeinen kunt hosten klopt, maar zo'n 2 jaar terug moest je (behalve bij mijn huidige hoster) voor elke domeinnaam een apart abonnement afsluiten.
 
Vraag blijft: wat vindt u een acceptabele prijs?

Nu is de prijs niet alleen belangrijk. Continuïteit en beschikbaarheid is minstens zo belangrijk.
Als u een provider vindt die heel goedkoop is maar er eens per week uit ligt dan is goedkoop duurkoop.
 
Vraag blijft: wat vindt u een acceptabele prijs?

Nu is de prijs niet alleen belangrijk. Continuïteit en beschikbaarheid is minstens zo belangrijk.
Als u een provider vindt die heel goedkoop is maar er eens per week uit ligt dan is goedkoop duurkoop.

€ 10 - € 15 per maand is een mooi bedrag, vind ik.
Kwaliteit en service tellen uiteraard mee. Maar de doorgevoerde prijsverhoging bij mijn webhoster is mij teveel.
 
Ik zit met verschillende websites voor mijzelf bij Versio, 5 domeinnamen met websites op 1 pakket.
En ik zet daar al mijn domeinnamen neer die ik heb.
Prijs pakket 36,30 per jaar excl. domeinnamen. Domeinnamen zijn bijna overal hetzelfde qua prijs.

Verder zit ik bij Antagonist voor mijn zakelijke websites en klanten.
Die is duurder, ook omdat ik reseller ben.

Voor beide ben ik tevreden zoals het gaat en verloopt. Niet te duur en toch alles in eigen hand.

Het is persoonlijk wat je wilt, ik ga voor mijn zakelijke pagina's en klanten voor stabiliteit, kwaliteit en een goede backup (daar zeg ik mee dat je altijd bij ze kan aankloppen voor hulp). Versio heeft de laatste jaren stabiliteit maar met hulp is het maar zo zo.

Dus ja, ik kan niet beslissen wat je wilt.
 
Laatst bewerkt:
@ femke dat is de oude prijs. De kosten zijn nu 72 euro. Voor 1 pakket.
 
echt niet. De factuur is van 5 augustus 2020 en wordt automatisch verlengd in aug. 2021.
Ik heb de bronsNL met 5000 MB schijfruimte.
Heb geen mail gehad dat die prijs wordt verhoogd.

Maar ik zie nu inderdaad dat de pakketten anders zijn geworden, heb ik dus mazzel.
Misschien maar voor meerdere jaren verlengen, dan behoud ik de prijs.
 
Laatst bewerkt:
Zakelijke websites breng ik onder bij Antagonist. Niet de goedkoopste, maar wel binnen je budget. Al jarenlang een hoge score, hoge performance en goede helpdesk. Nee, ik heb geen aandelen en zit zelf als particulier bij Mihosnet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan