Movavi werkt niet of wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert Samson

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2006
Berichten
41
Gisteren Movavi Plus aangeschaft en wilde een film, van een wedstrijd, in delen opknippen.
Ik had gelezen dat ik de rode 'schuif/balk' kon verplaatsen en dan op het schaartje klikken. Dit dan nog een keer doen en zodoende had ik een deel dat ik bv kon bewaren dan wel eruit halen.
Wat ik ook deed het klikken op het schaartje gaf geen enkele reactie. Er ontstond geen 'afscheiding'. Wat doe ik verkeerd?
 
Omdat de movie niet geselecteerd is en het schaartje grijs word.
 
Het schaartje is wit. De film zit in 'Mediabak' en in de balk onderin is hij ook zichtbaar.
 
Om de video in twee delen te splitsen klikt u eerst op de video op de tijdlijn en verplaatst u het rode markeringsteken naar het punt in de video waar u deze wilt knippen. U kunt ook zoeken naar een bepaald deel van de video door deze af te spelen in het voorbeeldvenster. Klik vervolgens op het Schaar pictogram. Uw video wordt in twee delen gesplitst.

Om een ongewenste fragment uit de video te knippen, plaatst u het rode markeringsteken aan het begin van de ongewenste scène en klikt u op het Schaar pictogram. Verplaats de rode markering vervolgens naar het einde van het ongewenste fragment en splits de clip nogmaals. Dit segment is nu volledig afgezonderd van de rest van de uw video, zodat u het eenvoudig kunt verwijderen door te drukken op Verwijderen. Of verplaatsen.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-02-22 om 16.27.35.png
    Schermafbeelding 2021-02-22 om 16.27.35.png
    72,4 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Beste Daniel,

Ik doe dit allemaal maar er reageert niets. Ik kan geen deel afzonderen om het daarna te verwijderen? Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Overigens is het een windows applicatie waar ik meer werk.

Mvg Bert Samson
 
Bert,
https://www.movavi.com/nl/videoeditor/
Ik heb deze ook geprobeerd op windows pc. Het werkt prefect.
Verwijder Movavi Plus en installeer dit opnieuw.

kan ook een rol spelen
Ga eens na of uw proefversie wel of niet verlopen is. (deze 7 dagen te gebruiken als proefversie) tenzij je ervoor betaald heeft, en een activatiecode kregen hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gekocht en een acitvatiecode gehad. Om nu het eraf te halen en iets anders te installeren?
 
Geef de site eens door waar je Movavi Plus heeft gedownload.
Kan dan ook eens testen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan