F(lash)enomeen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ACER10

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2010
Berichten
150
Sedert enkele dagen heb ik een vreemd fenomeen op mijn scherm... niet altijd, maar het is er opeens.
zie de bijlage.

als ik er dan met de muis pointer naar toe ga, loopt die afbeelding iedere keer weg van de muis...
Je kan er gewoon niet op klikken.

Opeens is het dan verdwenen.

Ja een raar fenomeen, weet iemand wat dit zou kunnen zijn ? en hoe ik het weg krijg ?

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • kadertje.JPG
    kadertje.JPG
    8,6 KB · Weergaven: 41
Inderdaad een melding dat Flashplayer ontbreekt.
Deze is E.O.L. en wordt door zowel Adobe als Microsoft ( en nog velen meer ) niet meer ondersteunt.
Sterker nog: Microsoft heeft eind 2020 via een update flashplayer definitief verwijdert uit Windows 10.
 
Bedankt hoor

kan ik dan de eventuele software waar dit in gebruikt is niet meer gebruiken .
 
Het zit in ieder geval niet meer in Windows en de bekende browsers hebben er ook afstand van gedaan maar er zijn enkele die het ondersteunen en je kan een virtuele machine draaien voor iets dat het nodig heeft. Als het als programma wordt geïnstalleerd dan zal het niet werken.

Ik denk dat Windows Logboeken uitsluitsel zou moeten kunnen geven over wat er op dat moment actief heeft willen worden. Type hiervoor Logboeken bij Zoeken. Als het mysterie groter is, u mist nog niet een bepaald onderdeel..., controleer dan alles wat er opstart met de lijst die AutoRuns van Sysinternals opstelt. Dat is bovendien een veilig idee. Rode en paarse regels zijn ongeldige certificaten of van onbekende uitgevers en groene regels nieuw gevonden sinds de laatst opgestelde lijst. In de afdeling Browsers kan u meteen de add-ons van de browsers vinden.
 
Verplaatst naar internet sectie.
 
Flash van Adobe wordt niet voortgezet omdat Apple Mobile (iPhone/iPad) geen licentie bij Adobe wil afnemen vanwege de prijs. Het marktaandeel van Flash werd kleiner en programmeurs lieten het links liggen. In alle browsers is Flash niet meer nodig omdat websites die Flash gebruikten inmiddels wel zijn gerenoveerd en nu Javascript + moderne opmaaktalen gebruiken. Je kan de Adobe Flash Player dus gerust verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan