Wifi Booster

Status
Niet open voor verdere reacties.

McBroodje

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Berichten
138
Hey goedendag,

Misschien een simpele vraag voor jullie maar ik kom er niet uit.
Ik ben op zoek naar een wifi versterker voor op zolder.
De router is van Netgear, met 2.4ghz en 5ghz wifi.
de wifi op de eerste verdieping is gewoon goed.
Maar op zolder heb ik hele lage verbindingen soms maar 4-5 mbps.

Hebben jullie toevallig suggesties? heb een 250mbps internet abbonement van ziggo.
Het liefste aan de goedkope kant maar ben bereid om iets meer te betalen voor kwaliteit. wil het ook op 1 versterker houden en niet bijvoorbeeld nog 1 op de 1e etage

mvg,

marc
 
Mijn beste advies is om een booster altijd aan een netwerkkabel te hangen, zodat deze de maximale snelheid heeft en daarmee kan uitzenden.
 
Hey, ik heb wel een kabel naar boven liggen inderdaad icm met een splitter hieraan heb ik mijn laptop, xbox en tv aangesloten. maar aangezien er op een telefoon geen aansluiting zit heb ik het vooral hiervoor nodig zodat ik niet elke keer door mn bundel heen ben halverwege de maand haha
 
Ik heb nog wel een Netgear router liggen die over is, omdat ik met mijn systeem (zelfde probleem; Netgear router op de eerste verdieping aan de modem met een kabel en toch slechte ontvangst op de tweede verdieping) nauwelijks kon werken. Nu een mesh met drie 'schoteltjes' (TP-Link Decos) en dat werkt subliem. Zelfs tot achter in de tuin perfecte WiFi :). En overal in huis dus een constant perfect signaal. Beste koop van het jaar :D.
 
Geen booster kopen. Die probeert alleen maar het signaal weer op te vangen en door te geven. Er ligt al een kabel, dus koop een Access Point van TP-Link of Unifi.
 
Geen booster kopen. Die probeert alleen maar het signaal weer op te vangen en door te geven. Er ligt al een kabel, dus koop een Access Point van TP-Link of Unifi.

dank voor dit antwoord.

ik heb zitten kijken naar deze 3
Netgear EX6250
Netgear EX6420
TP-Link TL-WA1201

welke hiervan raad jij mij aan?
of heb je toevallig een suggestie in die prijsrange van 60-75 euro
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan