• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Scroll richting veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

muze67

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Berichten
108
Hallo,

Is er een mogelijkheid zoals in voorbeeld waarbij er titelblokkeringen zitten dat als ik scroll met mijn muis enkel de witte zone niet verticaal maar horizontaal scrollt???

Is dat mogelijk??
 

Bijlagen

  • Map2.xlsx
    9,8 KB · Weergaven: 18
tabje "ontwikkelaars">eigenschappen>scrollarea en daar tik je dan F7:AC100 in
vervolgens
tabje bstand>opties>geavanceerd>
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-02-22 161116.png
    Schermafbeelding 2021-02-22 161116.png
    23,8 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Maar nu kan ik niets meer invullen in sz kolommen tot en met F. Ik zou graag nog tekst en dergelijke kunnen toevoegen in de eerste 3-4 kolommen .

Kan dit??
 
ik heb je vraag nog eens herlezen en inderdaad het is geen antwoord daarop, ik weet eigenlijk niet wat je precies wil.
Horizontaal scrollen, dan gebruik je toch linker en rechter pijl ?

Even gegoogled, als je je scroll-wieltje indrukt, dan krijg je een icoontje met de pijlen in de 4 richtingen, ga dan met je muis in de goeie richting, ben je ter plekke, klik nog een keertje links.
 
Laatst bewerkt:
Het heeft me wel geholpen, zodat de inhoud niet verspringt enzo, het horizontaal scrollen kan ik nu doen met CTRL+SHIFT in te houden.
Enkel moet ik nog kunnen noteren in de rode zone. en dat heb iknu opgelost door niet F in te vullen maar A in te vullen.

Dank je wel voor de hulp het werkt nu zoals ik het wil :)
 
die ctrl+shift die kende ik ook nog niet
 
Er bestaan ook muizen met een extra scrol wieltje voor horizontaal scrollen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan