Eset verwijderd ...of toch niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
973
Hoi Allemaal,

Ik heb vanmiddag Eset verwijdert en wil hem opnieuw installen.
Volgens mij is de PC ( W10 ) helemaal schoon van Eset onderdelen .
Maar als ik hem opnieuw installeer geeft ie aan dat er al een nieuwe versie opzit.:eek:

Alles gecheckt maar vind niks.

Wie o wie weet het probleem ....
Mijn dank is groooooot :thumb:
 
Dank voor je info, maar deze heb ik al gebruikt en helaas..hij vind niks...
 
Kopieer de volgende code in de quote, plak het in een opdrachtprompt met administratorrechten en druk op enter.
md "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles" & msinfo32 /report "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\msinfo32.txt" & wevtutil qe Application /f:text > "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\applog.txt" & reg export "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall" "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\uninstall.txt" & reg export "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components" "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\installed.txt" & wmic product get name, version | sort >"%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\progs.txt"
Deze code creëert een nieuwe map genaamd CollectedFiles op het Desktop en genereert logbestanden in deze map om het probleem beter te analyseren.
Ik wil je vragen om van de map een zip bestand te maken en het zip bestand te uploaden.

Hoe een zip bestand van de map te maken:
  • Rechtermuis klik op de map
  • Selecteer Kopiëren naar
  • Klik op Gecomprimeerde map
 
Is geen probleem...maar ik weet niet welke bestanden ik verstuur...dus liever niet...
Ondertussen heb ik met regedit en zoeken er toch nog wat regels van Eset gevonden...deze weg gehaald en......Het is gelukt .
de verse Eset staat al weer te draaien.
Mannen...allemaal hartelijk dank voor het meedenken..:thumb::thumb::thumb:
 
Laatst bewerkt:
Behoefte aan persoonlijke ondersteuning in Nederland?

Ook als je geen huidige ESET klant bent staan onze support medewerkers voor je klaar om jouw systeem te herstellen, te optimaliseren en te beveiligen. Bel 0184-647730 om vandaag nog een afspraak te maken met de ESET klantenservice! Of vul het online formulier in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan