Printer print niet in kleur vanaf laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
106
Hallo beste mensen,
Mijn laptop (Lenova Yoga 530) is via Wifi verbonden met mijn printer (HP ENVY 5540). Wanneer ik nu een printopdracht geef van uit deze laptop print de printer geen kleur.
Doe ik dat vanaf mijn Desktop die middels een USB is verbonden met genoemde printer, dan print hij wel in kleur.

Nu wil het geval dat via printer eigenschappen de selectie Kleur. en Zwart niet aanwezig is bij de laptop (zie rode pijl in bijgaand afbeelding).
Deze afbeelding is gemaakt vanaf de Desktop.

Beide systemen werken met Windows 10.

Groetjes;

HindrikPrinter.png
 
Probeer de originele fabrieks driver te downloaden op de website van HP. Waarschijnlijk heeft je laptop de printer automatisch herkend en een standaard printerdriver geïnstalleerd...
 
Probeer de originele fabrieks driver te downloaden op de website van HP. Waarschijnlijk heeft je laptop de printer automatisch herkend en een standaard printerdriver geïnstalleerd...

Helaas maar deze aktie heeft niets opgeleverd..!
 
Je hebt, voordat je die originele driver ging installeren, wel eerst de printer van de laptop verwijderd...?
Zo niet, dan alsnog doen, dus zonder printer in "Printers en scanners" die driver installeren...
 
Je hebt, voordat je die originele driver ging installeren, wel eerst de printer van de laptop verwijderd...?
Zo niet, dan alsnog doen, dus zonder printer in "Printers en scanners" die driver installeren...

Jammer, geen succes. Heb LENOVO en HP uitgebreid ingelicht, maar die twee wijzen naar elkaar met opmerkingen van installeren van stuurprogramma's enz. Heb printer al verwijderd, weer geïnstalleerd alle mogelijke stuurprogramma's via HP ook, en nog steeds de volgende manco's : zie afbeelding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan