windows update foutcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
@ dorado: heb al jouw tips minutieus opgevolgd maar het downloaden en installeren lukt helaas nog steeds niet. Ik begrijp niet waarom Microsoft hiervoor geen adequate oplossing biedt. Is het soms de bedoeling dat we weer dure "oplossingen" moeten gaan kopen???
 
Laatst bewerkt:
Eenvoudigste manier is een herstel uitvoeren m.b.v. een installatie-medium ( usbstick ) met de Windows installatiebestanden daarop.
 
@scrapheap: je bedoelt een USB-stick? Heb ik geïnstalleerd en zeker drie keer geprobeerd. Telkens krijg ik de foutmelding dat W10 niet te installeren was. Geen idee wat ik fout doe!
 
Een overzicht van de herstel-opties in Win 10 hier.
Kijk welke optie voor jou van toepassing is en open deze en lees de instructies.

De vraag is nu welk bestand er corrupt is, in welke map want MSTTSLoc_OneCore.dll komt, na een zoektocht, in mijn Win 10 installatie 12x voor....:rolleyes:
 
er is maar een TS en dat is de Ts. En neen, ik kaap geen draad! Waarom zou ik. Het enige dat ik zoek is een oplossing voor de vervelende foutmeldingen van W10 dat ik geen update kan downloaden en installeren. En daarin ben ik heus niet de enige!
 
In dat geval had je beter een nieuw, eigen topic gestart....
 
ik heb er maar even een eigen vraag van gemaakt.
Iemands topic kapen is niet gewenst en toegestaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan