HP 2700 scannen zonder HP-account

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesfilius

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
289
Net een nieuwe HP 2700 all-in-one geïnstalleerd. Als ik wil scannen dan kom ik niet voorbij het scherm waarin ik moet inloggen met een HP-account (of een account aanmaken). Ik wil geen HP-account maar wel scannen. Ik heb begrepen dat dat wel moet kunnen maar hoe dat werkt heb ik nog niet kunnen ontdekken. Iemand een idee?

Groeten,
Kees
 
Probeer het eens met Windows eigen programma: Windows Faxen en scannen (in de zoekbalk) of met het modernere Windows Scan...
 
Bedankt voor de tip. Maar ik zoek eigenlijk een oplossing om HP smart te gebruiken zonder HP account. Op Reddit las ik dit:
The full solution software includes everything you need to install and use your HP printer. This collection of software includes the complete set of drivers, installer and optional software.
Ik weet niet welke software hiermee bedoeld wordt.
 
Ik wil geen HP-account maar wel scannen (of een account aanmaken)
Verplicht dit te doen.

https://support.hp.com/be-nl/printer-setup/hp-deskjet-ink-advantage-2700-all-in-one-series/29378364

Hier staat het ook dodelijk te lezen.
Wellicht is er een HP-account vereist voor het gebruik van bepaalde HP Smart-functies. Als u geen account hebt, kunt u er een maken tijdens de installatie van de software.
https://support.hp.com/be-nl/document/c04741315

[/URL]Kijk eens goed in de handleiding.
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c06613638
 
Laatst bewerkt:
Als je echt niet zonder account dit kunt.... terug sturen deze HP.... binnen de termijn als je hem online gekocht hebt.
Te gek voor woorden.
 
@route 99
TS zegt:
Ik wil geen HP-account aanmaken/QUOTE]
Het is dat het niet kan. Het kan altijd.
Het is beter TS te overtuigen. HP gaat TS niet opeten hoor.:)
 
@OcteFisch
Tera Honourable Senior Member
Verenigingslid
kunnen op de site commentaar geven op berichten en waarde-beoordelingen geven aan geplaatste commentaren.
Je bent een echte Twaeker...
Kees is goed geholpen.
 
Er staat in de handleiding
Voor het gebruik van Smart-features.
Aanmelden: Maak een HP-account aan of meld u aan bij uw HP-account voor het gebruik van HP Smart-features.

Zoals ik het lees dien je je dus aan te melden als je smart wilt gebruiken, gewoon in een programma de juiste twain source kiezen en scannen via dat programma zou moeten kunnen zonder HP Smart.
 
HP Easy start geïnstalleerd. Het aanmaken van een HP account kon ik gelukkig overslaan. In één van de laatste schermen wordt om de postcode van de plaats van gebruik gevraagd. HP wil toch wel erg graag zoveel mogelijk van mij weten! Nep postcode ingevuld. En dan de klap op de vuurpijl. In het laatste scherm komt deze mededeling:
HP smart.JPG

Na het klikken op sluiten kreeg ik toch de melding dat de installatie was voltooid.

HP gaat me misschien niet opeten, maar ze willen kennelijk wel alles van mij weten. Als ik een document alleen kan scannen met en via een HP account dan beschikt HP ook over dat document. Ze zeggen misschien van niet maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. Als ik een foto van een auto scan dan ben ik benieuwd hoe lang het duurt totdat ik een advertentie van het betreffende merk in mijn mailbox heb.

Bedankt voor alle reactie en hulp.
 
Wat was nu het probleem... toch mss handig voor anderen, want je hebt gewoon de standaard software geïnstalleerd waarvan je eerder schreef:
Net een nieuwe HP 2700 all-in-one geïnstalleerd. Als ik wil scannen dan kom ik niet voorbij het scherm waarin ik moet inloggen met een HP-account (of een account aanmaken).
Welke actie loste jouw probleem dan echt op?
 
Het zal moeten blijken met de app HP Smart.
In microsoft store opgezocht.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-02-26 om 10.14.18.png
    Schermafbeelding 2021-02-26 om 10.14.18.png
    399 KB · Weergaven: 123
Laatst bewerkt:
Wat echt blijkt.... kan alleen de TS exact berichten, wij kunnen alleen maar gissen....
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-02-26 om 11.42.19.png
    Schermafbeelding 2021-02-26 om 11.42.19.png
    104,3 KB · Weergaven: 165
Vreemd.. want dan had je jouw antwoord toch kunnen beperken tot wat de TS uiteindelijk zelf vond....
HP Easy start geïnstalleerd. Het aanmaken van een HP account kon ik gelukkig overslaan..
Want dat was eerst zijn probleem...
Zo komt het erg verwarrend binnen.
 
Laatst bewerkt:
@Route 99
Ik vond dit ook niet. 'k heb hem wel willen "overtuigen".

Voor wat dient dit account.
Met een account aan te maken kan ik nu overal printen zelf met mijn iPhone iPad laptop enz… Ook op uw pc.

Mijn printers die ik heb toegevoegd. staan een cloud van HP.
Daar kan ik de instellingen wijzigen van mijn beide printers. (zie afbeelding)

Wanneer ik mijn printer('s) heb toevoegt aan mijn HP Smart-account, kan iedereen die het e-mailadres van mijn printer kent, afdrukken op mijn printer met internetverbinding. Als ik ePrint-taken van specifieke e-mailadressen wilt blokkeren, selecteert de optie Geblokkeerd. Als alleen ePrint-taken van bepaalde adressen wilt toestaan, selecteert de optie Toegestaan.


@Kees
document alleen kan scannen met en via een HP account dan beschikt HP ook over dat document.
Dikke zever.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-02-26 om 14.39.21.png
    Schermafbeelding 2021-02-26 om 14.39.21.png
    160,8 KB · Weergaven: 87
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan