Samsung tab A

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Kan ik telefoneren met de Samsung Tab A?
 

Bijlagen

  • 20210225_164808.jpg
    20210225_164808.jpg
    843,4 KB · Weergaven: 58
  • 20210225_164820.jpg
    20210225_164820.jpg
    833 KB · Weergaven: 53
heb je nog een aansluiting voor dit?
 

Bijlagen

  • telefoon-hoorn-icon-rood-RGB.png
    telefoon-hoorn-icon-rood-RGB.png
    13,9 KB · Weergaven: 45
Zo te zien kan er een SIM-card in. Dus ja!
 
Hoe gaat het met al jouw andere vragen? Reageren op een bericht is jou blijkbaar vreemd? Plop vraag: tjuus en bedankt he.
 
Laatst bewerkt:
Mensen wachten op de held die de stad gered heeft.

Telefoneren, nee dus. Veel tablets hebben een SIM slot om altijd on-line te kunnen zijn. Voor veel data verkeer zou dat al snel te duur zijn en dat geldt ook voor videobellen of chatten op Internet maar je kan bijvoorbeeld voor een paar centen jou e-mails overal zien en ook als er daar geen WiFi is. Met een smartphone kan je trouwens ook op Internet. Een tablet die kan bellen zou een heel grote telefoon zijn...

Altijd en overal online met 4G
Deze Tab A 10.1-variant heeft ruimte voor een simkaartje, waardoor je altijd bent verbonden met het razendsnelle 4G-netwerk. In de trein je mail checken, in het park een Netflix-serie streamen of in de achtertuin een Instagram-post plaatsen, het kan allemaal met deze Samsung Tab!

Om deze datafunctie te krijgen kan ik jou aanraden om een SIM kaart van Simyo te nemen omdat het "beltegoed" daarmee geldig blijft wanneer je dat ieder half jaar tenminste één keer aanspreekt. De kaart wordt jou dan de volgende dag toegestuurd. Je krijgt voor €5,00 extra als je een vriendencode opgeeft, bijvoorbeeld die van mij als je persoonlijke berichten op Helpmij.nl aan hebt staan.

Dataverkeer kan je blokkeren omdat het heel veel geld kan kosten. Hier is het alleen voor datatverkeer dus je zou je eerst goed moeten inlezen hoe je voorkomt dat de tablet de SIMkaart gebruikt voor allerlei taken zoals update of widgets of snelheid van de verbinding bepalen. Deze instellingen moeten ook in de toekomst bewaard blijven als er een systeemupdate geweest is of teruggezet wordt naar fabrieksinstellingen. Lees maar eens de klachten over providers, dat opeens het tegoed weg is. Van de meeste tablet fabrikanten zijn er modellen mét en zonder 4G dataverkeer, omdat het toch iets is wat je nodig zal moeten hebben.
 
Laatst bewerkt:
@VenA We kunnen zien dat je off-line bent. Smakelijk eten!
 
@Alfred 2, Dank je was een lekker gerechtje. Hoe jij kan zien dat ik on- of offline ben staat waarschijnlijk ik jouw glazenbol?
Het punt dat ik maak in #4 is dat de TS nooit ergens op terug komt en dat al onze goed bedoelde reacties eigenlijk zonde van de tijd zijn.
 
Er zijn drogere plaatsen op het Internet. Marktplaats bijvoorbeeld. Helpmij.nl is toegankelijk dus laten we met iedere vraag tevreden zijn en het de vraagstellers niet te moeilijk maken. Besteedt iemand zijn of haar tijd beter dan ben ik daarmee ook tevreden. Als we hier een vergrootglas over de antwoorden leggen dan kunnen we nog wel wat verbeteren aan de kwaliteit van antwoorden en klantvriendelijkheid. Zodoende zal de respons en bereidheid van de vraagstellers toenemen. Zelf verbaas ik mij wel eens over de "quotes" die mensen aan iedere post toevoegen en die een nieuw bezoeker of mensen die antwoorden nodig hebben denk ik niet zullen hebben. In dit topic is het Nee of Ja en wordt er verwezen naar andere uitleg op andere sites en vaak lees je ook links naar zoekresultaten van Google. Je zal mensen open tegemoet moeten treden en duidelijkheid moeten bieden om een betere ervaring te krijgen.
 
Geen idee wat je met bovenstaande bedoelt. Is ook totaal onleesbaar door een brei aan elkaar geregen regels.
Er zal ongetwijfeld een onderwerp te vinden zijn over defecte <Enter> toetsen.
 
De link op wikihow.nl heb ik ook gevonden, maar dan moet ik het simkaartje in die houder krijgen. Het simkaartje is al op z'n kleinst geknipt en past NIET in de nu nog dichte uitsparing.

Bellen gaat prima met een tablet en een oortelefoon.
 
Hallo

Uw vraag begint met :

"Kan ik telefoneren met de Samsung Tab A? "


Daar worden een heleboel antwoorden op gegeven ....


En uiteindelijk kom je af in # 11 met :

"De link op wikihow.nl heb ik ook gevonden, maar dan moet ik het simkaartje in die houder krijgen. Het simkaartje is al op z'n kleinst geknipt en past NIET in de nu nog dichte uitsparing.

Bellen gaat prima met een tablet en een oortelefoon. "



Had je deze info niet beter aan de start van dit topic gegeven , had je voor u zo goed als zeker nuttiger info gekregen:eek::eek::eek:

Een gemiste kans ....

Peter
 
Heb zelf een TAB A waar je mee kunt bellen, kostte destijds maar heel weinig meer ... dus kan ik hem met een kaartje bijv in het buitenald als hotspot gebruiken, naast de andere functies.

Je moet dus effe opzoeken wat exact het typew is.
de mijn Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB (2016) 4G/LTE
Zonder dat geen normale mobiel functies
https://tweakers.net/pricewatch/1159629/samsung-galaxy-tab-a-101-32gb-2016-4g-lte-grijs.html

Er zijn er meer: https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=lte+samsung+4g+"tab+a"
https://tweakers.net/pricewatch/1438168/samsung-galaxy-tab-a-2019-80-inch-lte-zwart/specificaties/

Je kunt tuurlijk wel bellen op die andere versies maar das dan via alleen VOIP via Wifi.... niet via de G3/G4 frequenties.
 
Laatst bewerkt:
Een tablet heeft geen telefoon module maar wat er nu waarschijnlijk bedoeld wordt dat is dat je een telefoon kan inzetten om de tablet als telefoon te gebruiken of als WiFi hotspot, als het mobiel data verkeer heeft. Een beetje onduidelijk. Hier zie je "een tablet als telefoon gebruiken." https://www.youtube.com/watch?v=8Y5XWjtUv4A Bij de specificaties van uw tablet staat welk SIM kaartje daar in past. Ik meld mij af van notificaties over dit onderwerp. Scheld maar rustig verder.
 
De tablet heeft een telefoon module....

Heb de TAB A 4G/LTE al jaren en belt prima.... bovendien is fact checking zo easy.... tav wat er in zit....

Dus: @40mariannevanh loop voor het TAB A model dat je hebben wilt/gezien hebt na of bij de specs iets vergelijkbaars als op het plaatje staat en jouw vraag is in principe beantwoord.
Staat het er in een shop niet duidelijk bij... niet kopen. Ik heb destijds het ook zo gedaan. Was destijds maar een paar tientjes extra.

Dit is het huidige model en is te koop bij:
https://tweakers.net/pricewatch/133...wifi-+-4g-2019-2gb-ram-32gb-opslag-zwart.html
Ook hier vermelden de specs:
Is het mogelijk om een sim-kaart te plaatsen en daarmee gebruik te maken van mobiel internet op 3G/4G. Mobiel internet (3G/4G) Ja
Verbinding (3/4G) 2G - edge, 2G - gprs, 3G - hsdpa, 3G - hspa, 3G - hspa+, 3G - hsupa, 3G - umts, 4G - lte
Er zit dus echt een telefoon module in.

Hij is maar ruim 10 euro duurder geworden dan wat ik voor de vorige versie betaald heb. Edit: Pas op bovenaan staat er een zakelijke winkel zonder BTW... dus het verschil met de volgende is nu meer dan dat ruime 10-tje wat ik schreef.

https://www.samsung.com/nl/tablets/...-10-1-inch-black-32gb-lte-sm-t515nzkdphn/buy/
specs: https://www.samsung.com/nl/tablets/...0-1-inch-black-32gb-lte-sm-t515nzkdphn/#specs

LTE.JPG
 
Laatst bewerkt:
En zo ziet dat er uit in de settings bij mij met Simyo als provider.foto.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan