TV melding, Server niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
617
Philips smart TV geeft melding Philips Server niet gevonden. TV is pas paar jaar oud. Draadloos aangesloten via WPS.
 
TV vraagt weer om aangesloten te worden via WPS, dat lukt , daarna melding dat hij Media kan afspelen van een pc met Media Software in het thuis netwerk. Dat wil ik niet. Wil op internet, zoals eerder lukte. Dat was zonder PC.
 
Wat wil je nu precies doen dan?
Zit er ergens in het menu geen connectie check in de TV om je internetverbinding te controleren?
 
Zonder type nr van de TV en hoe alles ingesteld moet worden, kunnen we niks....
De kristallen bol laat het nu afweten...:eek:
 
2 weken geleden kon ik nog internet op met de TV, krijg nu ineens meldingen.
Heb wel gehoord, dat Philips uit de consumentenmarkt gaat. De HUE lampen liggen nu bij de Action, ander klein spul steeds hier en daar in de aanbieding.
 
Geen idee... maar Google leidt me in a split second naar wat Philips online schrijft... had je daar al naar gekeken, een logische plek om even bij de makers te gaan kijken als je zo een storing hebt. ;)
https://www.google.com/search?clien...nden+philips&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

https://www.philips.nl/c-f/XC000014...philips-server-niet-gevonden-wordt-verschijnt
Die lijst dus nalopen.

Wat moet u doen als het bericht "Philips-server niet gevonden wordt" verschijnt?

[FONT=centrale_sans]Situatie
Bij het openen van SmartTV verschijnt het bericht “Philips server niet gevonden”

[/FONT]

Checklist

Zorg ervoor dat:
• De is verbonden met het internet via kabel of Wi-Fi (zie de gebruikershandleiding)
• De software op de TV is bijgewerkt


Antwoord

Het bericht “Philips server niet gevonden” geeft aan dat de verbinding tussen de Philips Server en de TV moet worden gecontroleerd.
De volgende stappen zijn ontworpen om de verbinding tussen de Philips TV en de Philips Server weer te herstellen.
Probeer na iedere stap om verbinding te maken met SmartTV.
En schrijf foutmeldingen exact op als ze bij een stap zich voordoen en meldt ze daarna hier dan kunnen helpers daar wat mee (hopelijk).
De rest wat je net schrijft heeft toch niks met jouw storing te maken...:eek:

Kom je er niet uit met de hulp hier: Je hebt nog garantie als er echt iets fout is. Ga terug naar de winkel, niet gaan kl**ien. (mijn **)
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je nu precies doen dan?
Zit er ergens in het menu geen connectie check in de TV om je internetverbinding te controleren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan