MPEG-2 TS-video bestand geschikt maken voor "normale" DVD-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaas1962

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2021
Berichten
1
Ik wil graag een zgn "livestream" van een uitvaartdienst op DVD branden voor enkele nabestaanden, echter lukt dat niet !

Het bestand dat ik van de uitvaart heb ontvangen is een MPEG-2 TS-video bestand en dat kan, gebrand op DVD, niet op de dvd-speler afgespeeld worden. (?)

Ik heb voor mijn moeder een nieuwe Panasonic DVD-speler gekocht en neem aan dat het daar dus niet aan ligt.

Deze DVD-speler kan, volgens het boekje, het volgende afspelen : DVD video - DVD-Videoformaat / DVD-R - DVD-Videoformaat / DVD-R DL - JPEG, MP3, Xvid / DVD-RW - DVD-Videoformaat / +RW / +R / +R DL / CD-audio - CD-DA, Video CD, Super video CD / CD-R - CD-DA, JPEG, MP3 / CD-RW - CD-DA, JPEG, MP3 // USB - MP3, JPEG, Xvid

Het branden verloopt prima en ik kan de gebrande DVD ook prima in mijn laptop afspelen, echter in de DVD speler doet ie niets !

Graag jullie wijze raad ! Alvast mijn dank !
 
Het branden van een TS videobestand maakt er nog geen echte DVD layout van waardoor een stand-alone DVD speler deze niet kan afspelen.
Voor het maken van een echte DVD van dergelijke bestanden gebruik ik zelf DVDStyler:
https://www.dvdstyler.org/en/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan