Verwijderde map komt steeds terug in documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

barnhoorn

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
128
Ik heb in het verleden een tijdelijk map aangemaakt in Mijn documenten.

Als ik die map verwijder en vervolgens ook de prullebak leegmaak komt binnen een dag diezelfde map weer terug!

Weet iemand hoe dat kan??
 
Synchronisatie met een clouddienst ingesteld ( Onedrive, Google Drive, Dropbox o.i.d. )..??
 
Ja, ik maak gebruik van Google Drive maar daar had ik zelf ook al aan gedacht. Daarom heb ik de synchronisatie onderbroken maar gedurende de tijd Google Drive onderbroken is voor synchronisatie komt toch de map weer terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik iCloud, Onedrive, Dropbox
Als ik die inlog kan ik daar verwijderen.... enz...

inloggen Google Drive toegang tot al uw bestanden.
 
Dat kan ik ook maar daar staat die map niet genoemd dus kan ik daar ook niet verwijderen. Zoals ik al schreef heb ik de synchronisatie uit staan en toch komt de map telkens terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas de oplossing niet gevonden. Ik heb de link van Senso gebruikt. Eerste optie gaf geen resultaat. Bij de 2e optie liep de hele pc in de soep en werkte Windows niet meer.

Gelukkig van te voren backup gemaakt en dataschijf was nog intact. Ik heb Windows opnieuw moeten installeren en voordeel, daar is het probleem in ieder geval mee verholpen :)

Dank voor jullie hulp, dit kan gebeuren en neem het niemand kwalijk. Volgende keer beter. Ik wilde het hiermee toch even netjes afsluiten.
 
Erg vervelend dat je dat is overkomen. Normaal moet je eerst die gewone zaken uitvoeren die in de basisstappen onder deze sectie staan. Gelukkig dat je back-ups had gemaakt.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan