Hyperlink in office outlook 2013 niet meer te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter013

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2009
Berichten
25
Sinds kort krijg ik de volgende melding te zien, zodra ik op een link in een emailbericht klik: Door het beleid van uw organisatie kunnen we deze verwerking niet voor u voltooien. Neem contact op met de helpdesk.
Ik heb geen helpdesk, ben een particuliere gebruiker en gebruik Microsoft Outlook 2013 in W10. Ik heb het vermoeden doordat het komt dat ik Internet Explorer heb verwijderd (omdat ik het toch niet gebruikte.......). Ik heb een systeemherstel geprobeerd, maar dat hielp niet. Ook opnieuw downloaden van IE11 lukt niet. Ik moet daarna wel mijn pc opnieuw opstarten, maar IE komt niet meer in mijn programma-overzicht. Op de C:\schijf staat wel een map met Internet Explorer, maar niet het opstartbestand iexplorer.exe.
Ik heb alles al geprobeerd, maar niets schijnt te lukken.
Graag jullie hulp. Ik heb ook niet zoveel verstand van computers, dus alle hulp in een duidelijke uitleg is zeer welkom.
Bedankt alvast.

Peter
 
Dank voor je bericht manamana. De eerste optie heb ik al eens geprobeerd, zonder resultaat. De tweede geeft ook geen soelaas.
 
Dank voor je antwoord. Optie 1 is dus niet relevant voor mij. Optie 2 is voor erg gevorderde gebruikers en daar hoor ik niet bij. Rommelen in mijn register is sowieso niet mijn favoriete bezigheid.
Blijkbaar is mijn probleem toch dermate ingewikkeld, dat het niet zonder meer op te lossen is?
 
Hoi Manamana,

Ook dat heb ik al geprobeerd, maar nog steeds krijg ik dezelfde melding. Het lijkt erop dat ik alles zal moeten terugzetten naar de fabrieksinstellingen, maar dat doe ik liever niet.
Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Hoi Manamana,
Het probleem is inmiddels opgelost. Via de optie: instellingen - apps - apps en onderdelen - optionele onderdelen - een onderdeel toevoegen - internet explorer 11 aanklikken en opnieuw installeren. Hiermee lukt het om IE weer compleet op de pc te krijgen. Bedankt voor je bemoeiienis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan