Office versie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.520
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Een scholier wil beginnen met Word en Excel. Nu heb ik daar weinig verstand van en zelf werk ik nog met 2007 H&S. Welk Office pakket moet die persoon kopen (eenmalige aanschaf) en waar? Is dat een pakket of download met sleutel. Waar te downloaden en wat kost het? Word en Excel ken ik maar Acces, Powerpoint ken ik niet en wat nog meer heb je nodig voor mbo, havo e.d.? Tegenwoordig is dat Office 365? Ik ken het zelf niet. Graag uw informatie.
 
Het is al even geleden dat ik het gekocht heb maar ik denk te weten dat je tegenwoordig een abonnement nodig bent dus volg in ieder geval mij hierin en koop op Marktplaats Office 2019 Professional Plus voor Euro 20.

https://www.marktplaats.nl/q/office+2019/
 
Op school of instelling vragen naar Schoolspot daar betaal je als student € 27,- voor Office 2019
 
Als die scholier niet eens zelf een vraag kan stellen wie ben jij dan om er een vraag van te maken. Gewoon gelijk Office 365 gebruiken. Kost wat maar dan heb je ook wat.
 
@VenA
Staat in de forumregels dat ik niet een vraag mag stellen voor een ander? Jij doet wat jij wilt en ik doe wat ik wil. Ja en gelijk Office 365 gebruiken heb ik niets aan, want ik graag zou willen weten wat die leerlingen gebruiken. Persoonlijk zou ik liever kiezen voor een pakket met dvd dan een download en met access, outlook.
 
Van mij mag je namens iedereen een vraag stellen.
Er borrelen zomaar wat vragen op die je ook gelijk in de OP had kunnen zetten.
Weet jij waar de scholier studeert? Weet jij welke licenties de niet benoemde instelling in beheer heeft en tegen welke prijs een student er gebruik van mag maken? Is dit gratis of valt dit binnen de studiekosten? of, of..

Als Piet particulier is een abo op office 365 redelijk prijzig. Ergens rond de € 40 per jaar (kan meer of minder zijn)
De voordelen zijn legio
De nadelen zijn het aangaan van een abonnement

Afhankelijk van jouw portemonnee kan je je eigen keuze maken. Persoonlijk vind ik office 2010 het fijnst werken maar alles is smaak en vooruit denken afhankelijk.
 
Laatst bewerkt:
Wat is het nu leerlingen of persoonlijk
Want ik graag zou willen weten wat die leerlingen gebruiken.
Persoonlijk zou ik liever kiezen voor een pakket met dvd dan een download en met access, outlook.

O ja mijn euro begint te vallen.
Je gebruikt nog Office 2007 die nu nog gratis te downloaden en wat nog meer is op bepaalde site de licentieodes te vinden.


Scholieren zijn goed op de hoogte gesteld door de leraren wat ze moeten gebruiken of niet.
Volg avondschool mss krijg je office 2019 gratis.:d
 
Hier is niets van te maken. Alles via Bol.com kopen lijkt mij geen goed idee. Gezien de miljarden die er verdiend worden is dat gewoon te duur. Er is niets mis met de download die ik heb gedaan en dat brand je naar een schijfje. Met Office 2019 heb je de laatste versie zonder abonnement.
 
Van goedkoopst naar duurder

a) Vraag op school. Veel scholen hebben al Office365 en kunnen de leerlingen gratis de software downloaden vanaf de online omgeving van school
b) Koop bij een beetje gerenommeerde site een sleutel voor Office 2019 Professional. Kost iets van € 25,- . Goedkoper kan ook, maar die sleutels zijn niet altijd betrouwbaar
c) Koop bij Microsoft een abonnement voor Office365.

Functioneel allemaal hetzelfde.
 
Leuk dat iedereen over de studentenversie kwebbelt, maar daar zit gaan Access in. Als je dat echt nodig hebt, kun je alleen voor een volledige Office versie gaan. Die kan je uiteraard altijd zelf op een schijfje branden, als je dat leuk vindt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan