Met iTunes synchroniseren iPhone met Outlook op PC lukt niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter pdka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pdka

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Op een of andere manier lukt het synchroniseren van agenda's en contactpersonen op mijn pas aangeschafte iPhone (12 mini) met de Outlook agenda's en contactpersonen op mijn PC niet meer. Eerder lukte dat wel. Als ik mijn iPhone met een kabel aansluit op de PC doorloopt iTunes alle stappen (Reservekopie maken, Synchronisatie voorbereiden, Agenda's synchroniseren, Contactpersonen synchroniseren). Maar er verandert niets in de agenda's en contactpersonen op de iPhone. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Als ik mijn iPhone met een kabel aansluit op de PC doorloopt iTunes alle stappen
Oplossen zonder kabel.
Stap 1. Download en installeer het iCloud Controle Paneel op je computer.
Stap 2. Open het en log in in je iCloud ID en wachtwoord.
Stap 3. In het hoofdscherm, selecteer je Contacten, Kalenders, & Taken met Outlook.
Stap 4. Klik 'Apply'. Wacht een momentje. Eens het klaar is zullen de contacten, kalenders, en taken zichtbaar zijn in je iCloud.
Stap 5. Op je iPhone, ga je naar Settings > iCloud. Log in met je iCloud account. Ga daarna naar Contacten, Kalenders om deze te synchroniseren met je iPhone.

Bijlagen

• icloud-control-panel.jpg
    icloud-control-panel.jpg
    42,8 KB · Weergaven: 32
Is er ook een oplossing zonder gebruik te maken van iCloud?

Ja, daar ga ik niet op in.
Je kunt problemen krijgen die te maken hebben met eerdere instellingen die je deed bij iTunes.

Ik heb het probleem weten op te lossen door een online herstel van Office.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan