microsoft photo premium 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritsbakhuisen

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
16
hallo als ik een shaped text in een foto wil plaatsen kan ik niet meerde hele text kwijt de grote van de de text box gaat dus niet meer met de text mee
met welke instelling krijg ik dat weer goed ?
 
Leg eens uit wat je bedoelt, want zo te zien zijn er nogal wat letters weggevallen uit je vraag, waardoor die behoorlijk onbegrijpelijk is geworden.
 
nee hoor er zijn geen letters weggevallen maar ik zal het proberen voorje om het uit te leggen
als ik shaped text in een foto wil plaatsen
b,v happy birthday
dan zie ik alleen happy birth en dat wil ik aan passen zodat ik happy birthday zie
 
als ik een shaped text in een foto wil plaatsen kan ik niet meerde text kwijt de grote van de de text box
Me dunkt dat hier wel een paar letters ontbreken :).
Het klinkt alsof je het tekstvak (ja, daar is óók al een Nederlands woord voor) te klein hebt gemaakt en niet weet hoe je dat groter moet maken.
 
nee er ontbreken geen letters en als je het programma ken dan weet je dat dat je op twee manieren text in kan voeren namelijk gewoon : 1 text en 2. shaped text .
bij 1. text geen problemen
bij 2. shaped text en dat is een text toe voegen in allerijl vormen {ik zou zeggen kijk zelf ff in het programma zelf dan weet je waar ik het over heb en waarom het shaped heet } had ik eerst ook geen problemen met de grote van de text maar ineens wel
ik hoop dat het nu duidelijk is
 
Denk dat @OctaFish je probeert te wijzen op het feit dat jouw kennis van de Nederlandse taal nogal wat te wensen overlaat.
Ook in jouw laatste reactie ontbreken een aantal letters en leestekens zoals punten en komma's die het geheel leesbaar maken...:rolleyes:
 
nee er ontbreken geen letters en als je het programma ken dan weet je dat dat je op twee manieren text in kan voeren namelijk gewoon : 1 text en 2. shaped text .
bij 1. text geen problemen
bij 2. shaped text en dat is een text toe voegen in allerijl vormen {ik zou zeggen kijk zelf ff in het programma zelf dan weet je waar ik het over heb en waarom het shaped heet } had ik eerst ook geen problemen met de grote van de text maar ineens wel
ik hoop dat het nu duidelijk is
wat is hier dan mis mee !!!!!
ik zie geen gemis en het probleem heb ik hier duidelijk omschreven dus laten we ons daarop concentreren
mvrg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan