Externe contactpersoon stuurt mij afspraak, mail komt bij collega

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArjanVos

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2015
Berichten
82
Willen jullie meedenken over iets heel raars...

We gebruiken Microsoft365. Een externe contactpersoon stuurt mij een afspraak. De afspraak zelf komt - zoals het hoort - in mijn agenda. De mail die bij de afspraak hoort, komt echter niet in mijn inbox, maar in die van een collega. Dit is altijd het geval, hij gaat altijd naar dezelfde collega. Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe kunnen we zorgen dat de mail ook netjes in mijn inbox komt?
 
Wat vind jullie IT-Helpdesk ervan? De primaire, gangbare 1e route om langs te gaan..... die weten hoe jullie systeem ik elkaar zit voor Microsoft365.
 
We zijn een klein bedrijf en ik ben zelf de verantwoordelijke voor IT. De externe systeembeheerder komt na herhaaldelijk verzoek niet met een oplossing, vandaar dat ik nu zelf maar even verder ben gaan zoeken :)
 
Binnen Office365 naar het exchange admin center gaan en daar de logs bekijken welke route deze fout afgeleverde mail heeft gevolgd. Er zal vast een logische verklaring voor blijken, is alleen de vraag welke. Mijn eerste gok zou zijn om te kijken of je iets met email regels in outlook hebt gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan