Adressenbestnd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

WdeGR

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2004
Berichten
17
L.S.
Werk al jaren met adress2000. Heel fijn gebruiksvriendelijk programma.
Ben sinds een jaar overgestapt naar IOS. Toto mijn groot leed is dit adress2000 niet geschikt voor IOS.
Ik ben dus op zoek naar een adresbestand wat net zo werkt als adress2000 maar dan voor IOS.
Wie Oh wie helpt mij na vele mislukte pogingen??

Ter aanvulling gebruik : macOS Big Sur.
Op deze Mac gebruik ik geen adressen bestand. Adress2000 moet ik en kan ik nog gebruiken op een oude windows laptop. Met apple Sierra moet wel een adressenbestand mogelijk zijn maar werkt via contacten.
Het bestaande adressenbestand bevat veel gegevens die ik niet in mijn contacten heb staan.
Eigenlijk vraag ik naar een mogelijkheid om adress2000 om te zetten in een door iOS te lezen en te gebruiken bestand.???
 
Laatst bewerkt:
iOS? Apple besturingssysteem? Het kan natuurlijk dat jouw programma niet draait op een ander besturingssysteem. Je zegt dan echter niet welk programma je dan wél gebruikt. Sowieso is het lastig om data van het ene programma in te lezen in een ander. Data-conversie vormt op bedrijfsniveau dan ook een groot (en kostbaar) een kostbaar deel van de transitie. Maar soms kun je een export maken vanuit het eerste programma en dat (gedeeltelijk) inlezen in het tweede. Maar daarvoor geef je dus te weinig informatie.
 
Ik stel voor Excel en anders mailbook.nl niet als programma maar als website
 
Bij beheer binnengekomen:
Beste L.S.

Bedankt voor de memory mail, maar de vraag is nog niet opgelost.
Ik begin zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat wat ik wil niet mogelijk is op mijn apple `iBook met Big sure,
Trouwens ook niet op andere besuringsys van apple.
Ondersteuning van apple kan niet helpen, bekenden die ook comp.spec. zijn weten geen oplossing.
Via apple apps kan ik alleen hele dure zakelijke database kopen en dat is geen mogelijkheid.
Bij de antwoorden stond een naam Akkerman. Ik wil nog wel proberen met deze persoon via mail in contact te komen mar
Dat moet nog gebeuren.
In ieder geval alvast bedankt voor de genomen moeite en service. W. De Gr..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan