Extra submappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anagwisa

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2015
Berichten
10
Goedemiddag,

ik wil in de Windows 10 Mail app extra submappen aanmaken zodat ik mijn mails in aparte mappen kan bewaren.
Ik heb het probleem al opgezocht via google en daar wordt gezegd dat ik optie MAPPEN aan moet klikken om daarna bij ALLE MAPPEN op het + (plus) teken kan klikken
om een submap aan te maken.
Echter ik krijg geen + (plus) teken in beeld.

Heeft iemand voor mij een oplossing ?

Met vr.gr,

Untje
 
Dat is op de drie streepjes links bovenaan klikken. Mappen kiezen. Met rechts het contextmenu oproepen en "nieuwe submap maken." Prettige dag
 
ik heb geen mogelijkheid om de contextmenu te openen nadat ik op MAPPEN heb geklikt.
Ik kan helaas geen printscreen meesturen met het scherm wat ik te zien krijg.
 
Meestal kun je dat ook met de rechtermuisknop op de map te gaan staan en dan > Nieuwe map (als die er staat).
 
Ja, met de rechter muisknop op Postvak In klikken en het contextmenu moet openen. Anders heeft u misschien geen rechten met hoe u bent ingelogd.
 
Er komt geen contextmenu tevoorschijn met de rechtemuisknop bij geen enkele map.
Ik ben de hoofdgebruiker van deze laptop en de enige gebruiker.
Dus heb de enige rechten.
Er moet toch een oplossing voor zijn.
 
Het is een relatief nieuwe functie dus dan heeft u de updates niet.
 
Inderdaad dat scherm krijg ik dus niet.
Waar is de update op te downloaden ?
 
Gewoon Windows Update. Kijk bij Windows Update door bij Zoeken "Update" te schrijven en dan in het rechtse deel van Windows Update wat naar beneden te scrollen en te klikken op Geschiedenis van updates weergeven. Het kan namelijk zijn dat u om de één of andere reden helemaal geen updates meer gekregen heeft. Dat kan al omdat u bepaalde servicepacks niet geïnstalleerd heeft en Windows te ver achterop is geraakt.
 
20210310_212645_copy_816x612.jpg20210310_212703_copy_816x612.jpg


Dit krijg ik dus te zien.

Bij overige updates 1 mislukt
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik het dan weet... Windows Mail heeft u met een e-mail client verbonden die niet het maken of verwijderen van mappen toestaat of nog minder met Windows Mail samenwerkt. Gaat u eens naar dat e-mail programma en probeer het daar.
 
Hoewel uw Windows mail er anders uit ziet dan bij mij. Misschien moet bij de instellingen van Windows Update ingesteld staan dat er ook gezocht moet worden naar updates van andere Microsoft producten? Op de volgende afbeelding ziet u deze instelling en de vergelijking tussen uw (links) en mijn Windows Mail (rechts):

Knipsel Windows Mail 2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op mijn dekstop PC Outlook Express als mail-programma.
Daar heb ik wel meer dan 20 submappen aan kunnen maken.
 
Wat is account @caiway waar Windows Mail kennelijk mee gekoppeld is?
 
Dat is het mail account van de kabelaar, e-mail adressen kan u trouwens beter weer wissen uit deze openbare berichten. Volgens mij is dit geen Outlook. Heeft u ook de afbeelding gezien met de vergelijking twee posten terug? Het posten van afbeeldingen gaat hier niet zo snel.
 
Verplaatst naar internet sectie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan