Lineage os

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudike6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2020
Berichten
345
Hallo, ik heb een Samsung GT-I9195 serrannosdd kan ik hierop lineage os installeren? De nieuwste TWRP heb ik al. Als het niet kan, wat is dan een goeie, makkelijk te installeren custom rom? Groetjes;) :p
 
Hier loopt een topic over dit Samsung model,
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1862203

Heb de laatste tijd de nodige tablet TAB A 10.1 GT-8010 ook zo gedaan, vrijwel dezelfde procedure,
Heb de lineage en pico zip op een SD kaartje gezet.
Wis voor de rest alle andere partities via TWRP en installeer via de keuze van de Lineage en pico zip, het systeem.
Herstarten en vervolgens configureren.

PS: De pico zip is imho de beste, de minste apps die je niet wilt... je houdt de meeste vrije ruimte over....
 
Laatst bewerkt:
Hallo, bedankt voor het reageren. Het is niet gelukt, ik krijg elke keer foutcode 7 en 20... Weten jullie hoe dit komt? Of is er een Nederlandse video over het installeren?
 
Sorry had de link over h et hoofd gezien haha doem foutje van me
 
Hallo, daar ben ik weer.
Het is niet gelukt. Schijnbaar ben ik hier te dom voor :confused:
Het foutcode 7 fiksen wou wel, maar ik installeerde hem en me mobiel wou niet meer starten. >Toen heb ik de backup teruggezet en als ik em nu opstart dan krijg ik na opstarten zwart scherm en dan krijg ik foutmeldingen van alle apps dat deze zijn gestopt... Is hier een oplossing voor? :confused: *♀️*♀️*♂️*♂️
 
Op afstand is dat lastig om te helpen... de 1e keren ging het bij mij ook niet optimaal maar eigenlijk was het altijd mijn foutje...
Ik had mazzel en geen baksteen.... want dat blijft het risico zoals je weet.

Dus heb je alles exact gedaan zoals het moest?
Heb je je ook nog verdiept in de extra info die op Tweakers gelinked wordt voor jouw toestel?
https://wiki.lineageos.org/devices/serranoltexx/install
Sterkte er mee.
 
:thumb:
En.. heb je nog een uitdaging om de oude toch nog een 2e leven te gunnen....:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan