printer print niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
426
mijn vriendin heeft een epson xp 432 printer, maar hij print niet goed vanaf d'r laptop. d'r printer is via wifi aangesloten en op d'r laptop staat windows 10
ik heb alles geprobeerd zoals:
driver updaten en herinstaleren, printerkop uitlijnen, spuitgaatjes controleren
 

Bijlagen

  • 1616316991172.jpg
    1616316991172.jpg
    120,7 KB · Weergaven: 29
ik heb het gelezen, maar deze update is toch alleen tegen die blauwe schermer en die heb ze niet
 
Epson heeft ook geen problemen met deze windows update. Daar zit het probleem niet.

Is het probleem vanuit 1 applicatie of vanuit alle applicaties hetzelfde?
 
Sinds wanneer is dat, heeft ze een ander merk inkt of ander (wit) papier?
Heb je nog via USB een check gedaan?
 
mijn vriendin is pas verhuist en vanaf september vorig jaar staat r'r printer stil. via de usb printen is geen optie want de printer staat aan de andere kant van de kamer op een bijzettafeltje
 
Hallo

Lijkt mij toch dat er soms slechts gedeeltelijke inktflow is.

Reinigen printkop is blijkbaar al gedaan. (hoe wordt niet vermeld)

Hoe ... https://www.youtube.com/results?search_query=epson+xp+432+druckkopf+reinigen

Print eens een vlak uit in de diverse kleuren , en doe dan hetzelfde in zwart ...

Is een snelle manier om printerkop te controleren op "aderverkalking" (te weinig inkt debiet)

Printerkop manueel zuiver maken , desnoods in een zelfgemaakte reinigingscocktal is het beste.


"mijn vriendin is pas verhuist en vanaf september vorig jaar staat r'r printer stil. via de usb printen is geen optie want de printer staat aan de andere kant van de kamer op een bijzettafeltje "

De bedoeling is/was om dit te doen als test ....:eek:


Peter
 
Laatst bewerkt:
Zou bij nader inzien toch aan die update KB500080x kunnen liggen. Er zijn meerdere meldingen op het net te vinden hierover. Goed nieuws er is een nieuwe update verschenen die dit probleem verhelpt.
 
En die 2e update is deze...
Als je die nog niet geïnstallerd hebt zou ik dat alsnog doen, desnoods handmatig als hij niet via Win Update binnenkomt,.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan