Siri antwoordt onvolledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

willema

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
308
Ik gebruik Siri al jaren om bvb. een wekker te zetten. Dat ging altijd goed.
Normaal herhaalt die het gevraagde uur van alarm.
Sinds enige tijd is haar/zijn antwoord niet meer volledig. De minuten ontbreken. Als je bvb. vraagt om een wekker te zetten om 6u40, dan antwoordt Siri:”Ik heb je wekker voor zes ingesteld morgen.” Of iets dergelijks, maar nooit de minuten.
Voor de rest heb ik de indruk dat Siri correct antwoordt en het probleem doet zich voor zowel op iPhone al iPad. En vanzelfsprekend voor alle uren.
Wie herkent dit probleem of beter, weet een oplossing ?
 
Hey manamana,

niets gevonden op de links dat een oplossing voor dit probleem, behalve dan het contacteren van Apple's support.

Klokinstellingen niet gevonden. Ik wist niet dat je iets aan de klok kon instellen.

Groetjes,
Marnik
 
Probeer de vraag idd bij apple zelf te stellen. Ze helpen je graag.
 
Nou, wat een amateurisme bij de klantendienst van Apple ! Wel vriendelijk, dat is al iets.

Eerst gechat met een Advisor, die liet me een tiental zaken uitproberen op mijn iPhone. Zonder resultaat.
Dan werd ik opgebeld door een Senior Advisor. Die raadde me aan om alle Instellingen te resetten. Wat ik ook deed. Alle persoonlijke instellingen weg, maar probleem nog niet opgelost.
De dag er na een nieuw telefoongesprek aangevraagd.
Die Senior Advisor schakelde me door naar nog een meer senior Senior Advisor die me doodleuk vertelde dat het probleem gekend is en dat ze nog geen idee hebben hoe het komt of wanneer het wordt opgelost.

Daar stond ik dan met een compleet ontregelde telefoon en geen oplossing in zicht.

Ik kwam die dag iemand tegen die het ook wel eens wilde proberen met haar iPhone. Ook die had hetzelfde probleem.
Conclusie: ik had het gewoon zelf moeten uittesten. Die van Apple eerstelijns support hebben blijkbaar geen knowledgebase waarin ze bestaande problemen kunnen opzoeken, laat staan dat die openbaar zou zijn voor hun klanten.

En je kan ook nergens comments geven op hun service. Dan maar op dit forum een beetje jammeren ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan