samsung s7 verschillende apps zijn er zomaar mee gestopt

Status
Niet open voor verdere reacties.
helaas staat die daar ook niet bij, maar zelfs in de winkel konden ze hem niet vinden,ze hebben wel de cache leeg gemaakt, maar dat hielp ook niet.
Ik kan je wel vertellen dat we niet de enigste waren in de winkel en nog steeds kwamen er mensen binnen met hetzelfde probleem en de winkel had de hele morgen al aanloop met hetzelfde.
dus inderdaad wat je zei een brakke update ,we hebben morgen een nieuwe afspraak in de winkel want het liep spaak in de winkel met dit probleem.
laat morgen weer iets meer weten als ik er ben geweest.

willem
 
Laatst bewerkt:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, google chrome geupdate en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alles doet het weer.
verdikkeme zoiets simpels
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, google chrome geupdate en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alles doet het weer.
verdikkeme zoiets simpels

Ik houd het erop dat je in de tussentijd (ongemerkt) een nieuwe Android Web Viewer binnen hebt gekregen die het heeft gefixxed.
Chrome enkel updaten zal niets oplossen voor andere crashende app's. Ik houd het eerder op toeval.

Wel vreemd dat ze in de winkel Android Web Viewer niet konden vinden, want die is algemeen op alle telefoons.
 
vond ik ook vreemd , maar ja opgelost dank jullie weer allemaal
willem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan