Iphone bedienen via de pc (Windows 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mgroen1

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2019
Berichten
190
Ik zoek een mogelijkheid (in de vorm van een programma) om mijn Iphone te kunnen bedienen via mijn computer.

Ik gebruik Windows 10.

Wie heeft ervaring met een programmaatje dat goed werkt en makkelijk te installeren is?

Ik post deze vraag ook op tweakers.net

Alvast bedankt.

Mvrgr,
Mathijs
 
Linkje naar je topic? Scheelt ons weer zoeken.

Verder heeft Windows 10 de telefoonassistent. Werkt voortreffelijk!
 
Ik kan met een Android systeem een remote desktop doen dus met de pc overnemen (bijv met Teamviewer).
Op mijn iphone 5 krijg ik dan alleen een rudementaire pijltjes support, geen compleet scherm, kan zijn dat dit bij latere versies wel zo is, maar hardware overnemen bij Iphone was altijd een ding...

Telefoonassistent van Windows: Wat ik lees is het vnl synchronisatie, geen remote desktop. Klopt dit nog steeds? (moet zo ff weg).

Edit: PC met Iphone 5 overnemen kan wel zo:
https://www.hardreset.info/devices/apple/apple-iphone-5/faq/faq/remote-streaming-apple/
Maar wil je dat wel op zo een klein scherm... ik niet...

De vraag van de TS was uiteraard andersom.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan mijn Android volledig overnemen op mijn computer.
Het is niet enkel synchronisatie. En ik lees dat dit ook op iOS moet werken. Hoever ben je nu al?
 
Laatst bewerkt:
Dat kan.. maar de vraag van de TS is toch:


In de Tweakers link staat ook:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/66630612#66630612

Das wat ik ook vond, maar ik lees graag dat het beter kan... you never know.

Jazeker kun je het scherm daadwerkelijk WEL bedienen: met de muiscursor op een app klikken start de app. Dus simuleer je daarmee vinger.

Kort samengevat: Teamviewer Quicksupport lijkt het prima te doen, en is gratis. Voor mij de oplossing. Ook aangezien ik de Windows Telefoonassistent nergens kan vinden op mijn pc.
 
Telefoonassistent zit gewoon in Windows 10.
Tenzij je nog een oude versie hebt.

Voer het programma Winver eens uit. Welke versie heb je?
 
Laatst bewerkt:
Dan zou je het moeten hebben.

Als ik in de zoekbalk linksonder de eerste vier letter van telefoon invul, dan krijg ik meteen de app Jouw Telefoon te zien.
 
Jazeker kun je het scherm daadwerkelijk WEL bedienen: met de muiscursor op een app klikken start de app. Dus simuleer je daarmee vinger.
Kort samengevat: Teamviewer Quicksupport lijkt het prima te doen, en is gratis. Voor mij de oplossing. Ook aangezien ik de Windows Telefoonassistent nergens kan vinden op mijn pc.
Fijn dat het bij jou OK is.
Ik kan dus alleen maar vanaf de Iphone dat wat ik doe op mijn scherm laten zien, ik heb dus geen echte remote control. Dit is nep remote control.. dit is alleen maar een 2e scherm voor mijn Iphone.
Mijn Android tablet kan ik wel met remote control vanaf Win10 overnemen met TV en dan ook typen op mijn pc in mijn Android scherm. Het Android scherm op de Pc is ook best groot.
Dat lijkt me nu juist de toegevoegde waarde van remote control.

Dus fijn dat je er tevreden mee bent, maar het is geen remote control vanaf de PC. Dat was nl jouw vraag: Iphone bedienen via de pc (Windows 10)""

Tis net alsof je bij een laptop een extra scherm er aan hangt maar nog steed op de laptop typt.. maar dan nu draadloos.
Succes verder.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan