HP laptop loopt vast tijdens systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greeneyezzzz

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
43
Om een gekregen laptop helemaal leeg te maken dacht ik van de functie systeemherstel gebruik te kunnen maken. Wissen van alle bestanden enz. Omdat er niets op de laptop stond wat ik wilde bewaren heb ik ook geen back up gemaakt.
Nu is hij ergens halverwege en gaat het fout. HIj start opnieuw op, geeft "voorbereiden" aan en dan de melding dat er een fout is opgetreden. Klik op OK om de computer opnieuw op te starten enz enz. Maar als ik dat doe kom ik bij de zelfde foutmelding uit.

Heb al geprobeerd wat info te vinden op HP. Daar hebben ze het over het drukken op F11 om in een menu te komen maar dat werkt ook niet. Als ik op esc druk dan kom ik in een opstart menu maar daar kan ik verder ook niets mee.

Wie weet hoe ik dit oplos?
 
Kan je geen 'systeemherstel' doen vanuit het opstartmenu?
 
In het opstart menu van HP heb ik de keuze F7 HP Sparekey en daarin zit een optie systeemherstel. Helaas eindigt dit in dezelfde melding.
 
Zet Windows er vers op, welke blijft de vraag want dat meld je niet.
W8 en later hoef je niet te activeren, zonder key installeren, erna is die dan gelijk geactiveerd.
 
Het betreft Windows 10. Hoe zet ik die erop nieuw op? Ik heb hier geen CD van of zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan