Verkeerde voorbeeldtekst zichtbaar bij link internetadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandervp

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2017
Berichten
31
Dag allen,

Ik voeg bij iedere mail die ik wil versturen in Outlook live een link (geen hyperlink) toe. Na het toevoegen van dit internetadres verschijnt er een afbeelding voorzien van tekst onderaan mijn mail.

Nu klopt de tekst totaal niet met de tekst die op mijn toegevoegde site staat.

De link die ik toevoeg verwijst naar een persoonlijke actiepagina van mij. Een actiepagina van een jaarlijks terugkerend evenement voor een Nederlands Fonds/ goed doel.
Als mijn hoofdpagina bv www.evenement.nl/deelnemer zou zijn, en ik voeg deze toe aan mijn email, dan komt naast de afbeelding informatie te staan welke zichtbaar is in een alinea halverwege de pagina www.evenement.nl/login/sponsors, een subpagina van mijn eigen actiepagina. Waarom krijg ik de tekst niet te zien die zichtbaar is op mijn hoofdpagina?

Kan ik de link naar mijn actiepagina ergens updaten/ debuggen zodat de juiste tekst ook zichtbaar wordt?

Bedankt.


ps. Mocht iemand het adres willen weten van mijn actiepagina om het goede doel te steunen dan hoor ik dat graag ;-)
 
Is die site in jouw beheer?
Want eigenlijk zou je voor het beste resultaat speciale meta-tags in de code moeten toevoegen, die de pagina beschrijven.
Op die manier werken ook de link-cards van Twitter en Facebook, en mogelijk ook die van Outlook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan