Beeld flikkert, welke driver grafische kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henry70

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2013
Berichten
108
Ben windows10 opnieuw aan het installeren, alleen nadat ik de grafische driver geïnstalleerd heb, gaat hij bij alle instellingen van Windows het beeld flink flikkeren, kan dan niets meer instellen. Dit gebeurt dus nadat ik de driver geïnstalleerd heb. De driver heb ik altijd gebruikt is een Nividia weet niet of deze goed is, deze heb ik gevonden welke ik origineel moet hebben weet ik niet. Als ik in mijn systeem naar de beeldscherm adapter ga, staat er bij grafische kaart: Microsoft Basic Display Adapter. Deze kaart heb ik jaren geleden uit een andere pc gehaald.Ik ben op zoek naar de juiste driver wie kan mij helpen? kan een ATI zijn maar dat weet ik niet zeker. Is een Medion pc
 
Laatst bewerkt:
thanks, hij had nog niet geupdate, (automatische driver update) zover ik weet. meteen direct na de installatie gaat het al mis.
 
ja precies, het gaat direct mis als ik die driver installeer. Maar voorheen ging het wel goed met een andere windows10. ik ga nu speccy installeren
 
dit laat speccy zien
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    124,1 KB · Weergaven: 36
met een andere windows10 ging het wel goed, ik ga de driver wel zoeken, want het is nodig mijn beeld is nu plat vervormt. kan het proberen.
 
sorry die was ik vergeten, maar ik ga eerst nog één keer een driver proberen dit is de originelen voor een nvidia G73 die ik te pakken heb gekregen. Daarna met die tool
 
Met de originele driver en met de tool het zelfde probleem, met een oude windows10 gaat het wel goed, krijg het niet gevonden hoe ik de Automatische Driver Update van Windows kan uitschakelen. Heb de link van jouw ook geraadpleegd.
 
maar ik ga eerst nog één keer een driver proberen dit is de originelen voor een nvidia G73 die ik te pakken heb gekregen.
De laatst gemaakte was voor Vista, alles wat wordt aangeboden voor ook 7, 8 en Windows 10 zijn dezelfde drivers.
Deze lezen dan maar.
https://soundartifacts.com/nl/how-t...omatic-driver-installation-on-windows-10.html
Probeer deze eens.
https://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/86510/

Tip, schaf een goedkoop recent videokaartje aan, kijk wel naar de aansluiting, miss. heb je alleen plaats veer een PCI en niet voor een PCI-e.
 
de eerste link van je opent niet, het lukt met geen één driver, heb er al veel geprobeerd, en de originele heb ik hier. Het ligt puur aan de nieuwere windows10. Met een oudere versie werkt het nu goed. Maar ik weet niet hoe ik de automatische driver updater moet uitschakelen. Maar misschien hoeft dat niet, en anders kom ik er wel achter als mijn driver vervangen wordt door een update en dat het dan weer mis is. De pc staat op mijn hobby kamer dus veel eisen heb ik niet, doe er geen speciale dingen mee. Wil er wel een keer een andere videokaart in doen. Heb er één 2e hands gezien voor 10euro het is de Gigabyte ATi Radeon 9200 videokaart, weet jij of deze werkt of dat hij niet te oud is?
 
Die Radeon 9200 is van 2009, dus ook bijna 12 jaar oud en zal waarschijnlijk wat drivers betreft ook geen lang leven meer beschoren zijn.
Geen idee of je er iets mee opschiet maar die kaart zou wel op het moederbord moeten passen.
 
Dan bekijk ik hem goed, heb zelf een 32 bits systeem, daar zal ook wel op gelet moeten worden, weet niet of die Radeon een 32 bits is.
 
als ik mijn vpn uit zet opent de pagina wel opgelost,heb nu 2 videokaarten op het oog maar ik zie telkens 64 bit erbij staan denk dat deze niet geschikt zijn. Ik ben nog geen 32 bits videokaart tegen gekomen.

Gigabyte Geforce GT 710 1GB Videokaart 37,90 euro
HP NVIDIA NVS 315 1-GB grafische kaart 24,95 euro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan