Google drive Laat grote C schijf zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

simonj

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
298
Hallo, ik krijg nu met google drive melding geen ruimte meer.
Terwijl er genoeg ruimte is ,google kijkt naar de grote van mijn c schijf.
Hoe kan ik dit oplossen.Naamloos.png
 
Misschien omdat je alleen de gratis versie hebt of niet dat weten we nog niet van jou?
Waar heb je recht op?
https://one.google.com/faq/storage?hl=nl

Hoeveel opslagruimte krijg ik standaard gratis van Google en hoeveel opslagruimte krijg ik bij Google One?

Elk Google-account begint met 15 GB gratis opslagruimte die wordt gedeeld door Google Drive, Gmail en Google Foto's. Wanneer je upgradet naar Google One, gaat je totale opslagcapaciteit naar 100 GB (of meer, afhankelijk van het abonnement dat je kiest). Bovendien krijg je toegang tot extra ledenvoordelen en support van Google-experts, en kun je dit allemaal delen met je gezinsgroep.
 
Laatst bewerkt:
Dat er bij beide 120 GB staat wil niet meteen zeggen dat ze naar de HDD kijken?
 
Dus C is jouw systeemschijf en E de cloud?
 
Dan zou ik op de C-schijf eens opruiming houden...
Windows heeft graag 20 - 30% schijfruimte vrij, bij jou is dat minder dan 10%, dan wordt de pc / laptop ook traag..
 
Terwijl er genoeg ruimte is
Dat staat in post 1. Dan verzint Google Drive die melding, daar komt het op neer. Ik lees allemaal heel moeilijke en ingewikkelde verhalen op internet over de problemen met Google Drive. Blijkbaar werkt Google Drive met bibliotheken en mensen denken dat ze bestanden verwijderd hebben en dat is niet het geval. Ook werkt men met virtuele links, komt op hetzelfde neer. Wel de links verwijdert, maar niet de bestanden.
 
"Min of meer" en "lijkt" komt niet erg sterk over. Ik begrijp het in ieder geval niet wat er staat. In jouw screenshot gaat het om een normale lokale schijf en zijn schijfletters toegewezen. Er staan ook rode balken. Kijk dan eens onder > Eigenschappen wat daar staat. Buiten de verklaring, wat is dan jouw oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan