app Mail en agenda wordt ieder keer automatisch verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sa11

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2011
Berichten
114
Hallo,
Mijn app mail en agenda wordt ieder keer verwijderd na installeren.
de ene keer na opnieuw opstarten maar soms wordt de app ook verwijderd voordat de computer opgestart wordt.

ik heb windwos 10 Home versie 1909

Grt sa11
 
Dan zou ik eerst maar eens gaan updaten want je loopt 2 Windows-versies achter, nl. 2004 en de laatste, 20H2....
 
Inderdaad loopt 2 versies achter, op de ene of andere manier wordt windows niet automatisch geupdate.

ik ga kijken of ik dat handmatig kan doen.

Bedankt voor je reactie Scrapheap :thumb:
 
Als dat handmatig niet wil, dan even een usbstick maken ( installatiemedium ) m.b.v. het hulpprogramma onder de blauwe knop op deze pagina.
Als de stick klaar is kun je de pc starten van deze stick door bijv. het opstartmenu te tonen en betreffende stick te kiezen.
Deze zal na laden ook de optie "Upgrade" laten zien...:thumb:
 
@Scrapheap,
ik ga mee aan de slag , dat handmatig wil ook niet lukken. dank je voor de info en de hulp :thumb:

Grt sa11
 
update van windows is met succes uitgevoerd naar de laatste versie, maar mijn probleem met
de app - Mail en agenda - is nog steeds hetzelfde. app wordt ieder keer verwijderd na opnieuw opstarten
voor extra info ik heb Macafee als antivirus

Grt sa11
 
Mc Afee heb je helemaal niet nodig, Windows Defender doet zijn werk minimaal net zo goed en zit gratis in elke Windows 10 installatie.

Kun je, na opnieuw opstarten, deze app ook niet meer vinden onder Instellingen => Apps => Apps en onderdelen ?
Of staat hij daar wel en is de app verdwenen uit je bureaublad of startmenu..?
 
@Scrapheap,
App wordt compleet verwijderd van het systeem dus ook niet te vinden in - Apps en onderdelen-
bedankt voor de tip van antivirus. Macafee wordt ieder jaar aangeschaft hier . de volgende keer ga ik zonder doen

Grt sa11
 
De meest recente tests van Antivirus programma's, zowel gratis als betaald, vindt je hier.
In dat lijstje staat dus ook Windows Defender wat volledig geïntegreerd is in Windows 10 en hierdoor minimale systeembelasting veroorzaakt, dit in tegenstelling tot sommige externe programma's.
Daarom is de keuze voor Windows Defender een logische, het doet zijn werk uitstekend en je systeemprestaties blijven behouden.

Als je problemen hebt met de Microsoft Store of een app uit die store kun je eens de stappen uit dit artikel doorlopen en kijken of dat het probleem oplost...?
Eventueel kun je de Microsoft Store zelf repareren...
In dit artikel lees je hoe.
Succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan