Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Geluidsprobleem

Vraag is opgelost

Geluidsprobleem

Ik heb nu sinds een half jaar een Pinnacle Dazzle waarmee ik diverse oude video's heb gedigitaliseerd. Sinds de laatste update van Windows (naar versie 20H2) krijg ik echter steeds een brommend/krakend bijgeluid als ik video's wil importeren.

Verder heb ik geen enkel probleem met geluid. Ik heb dit een tijdje terug ook gehad na een update; terugzetten naar een vorige versie heeft het probleem verholpen, maar ik wil wel een beetje actueel blijven...

Iemand een idee hoe ik van die bijgeluiden afkom?

Michiel

Mega Senior
    Je bent niet de enige, Pinnacle heeft een nieuwe driver beschikbaar, maar ook daar zijn nog problemen mee, lees ik:
    http://forums.pinnaclesys.com/forums/thread/808959.aspx

Quote Origineel gepost door vandahl Bekijk Bericht
    Je bent niet de enige, Pinnacle heeft een nieuwe driver beschikbaar, maar ook daar zijn nog problemen mee, lees ik:
    http://forums.pinnaclesys.com/forums/thread/808959.aspx
    Bedankt voor de tip. Ik heb een hele nieuwe versie gedownload en daarmee was het kraakgeluid weg. Alleen... Toen kreeg ik haperingen in beeld en geluid bij importeren.

Na veel gedoe en ergernis heb ik het hele pinnaclegebeuren verwijderd en opnieuw vanaf de bijgeleverde cd geinstalleerd. En guess what? Hij loopt weer als een zonnetje!

Michiel

Mega Senior

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help

Helpmij.nl en business